Publishing School w Krakowie

Grafika reklamowa

  

Grafika reklamowa – informacje dla Ciebie

  • nauka zaoczna w soboty i niedziele, co dwa tygodnie
  • zajęcia od ostatniego weekendu września do końca czerwca
  • łącznie 330 godz. nauki (w tym 275 godz. z nauczycielami)
  • zajęcia wyłącznie praktyczne, kierunkowych programów graficznych uczymy od podstaw
  • całkowity koszt 5.490 zł, czyli po 19,96 zł za godz. pracy z nauczycielami
  • płatność w ratach
  • warunki przyjęcia: minimum szkoła średnia nawet bez matury, maksimum studia doktoranckie
  • świadectwo Publishing School daje zawód grafik komputerowy, nr 216601, o specjalności grafik reklamowy
  • zdobycie zawodu z Klasyfikacji Zawodów i Specjalności Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej jest respektowane bez konieczności nostryfikacji w całej UE
  • wpis szkoły do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie (nr 2.12/00177/2016) pozwala słuchaczom bezrobotnym i pracującym ubiegać się w WUP o refundację kosztów nauki
  • inne możliwości dofinansowania poniżej

Czego uczymy grafików kreujących kampanie reklamowe?

Przedmioty
Ilość godz. lekcyjnych
Kreatywność
Słownik pojęć reklamowych, trening kreatywności reklamowej 

12
Praca accounta i copywritera 23
Praca art directora
Moduł  I. Typografia w reklamie (8 godz.)
Moduł  II. Koncepcja plastyczna – projektowanie pakietu identyfikacyjnego z wykorzystaniem komputerowych programów graficznych (28 godz.)

36
Spoty reklamowe Tworzenie spotów reklamowych z wykorzystaniem Photoshopa i After Effects 14
Marketing w reklamie
Moduł  I. Marketing reklamy (8 godz.)
Moduł  II. Techniki konstruowania kampanii reklamowej (2 godz.)
Moduł III. Marketing internetowy (12 godz.)

22
Grafika komputerowa w reklamie 
Photoshop, Illustrator, InDesign

124
Poligrafia na usługach reklamy
Moduł  I. Profesjonalna redakcja techniczna publikacji reklamowej (14 godz.)
Moduł  II. Techniki drukowania – wizyty w drukarniachi agencji reklamowej (15 godz.)
Moduł  III. Materiały reklamowe typu POS (6 godz.)

35
Projektowanie i realizacja autorskiej kampanii reklamowej
– Obligatoryjne konsultacje indywidualne  (7 godz.)
– Praca własna oraz kompletowanie portfolio (55 godz.)
– Prezentacja otwarta projektu (2 godz.)

64
Razem:
– Zajęć dydaktycznych z nauczycielami 275 godz.
– Praca własna 55 godz.
 330
Warunkiem otwarcia wyodrębnionego kierunku jest minimum 10 osobowa grupa słuchaczy. 
W przypadku mniejszej grupy, kierunek będzie prowadzony jako częściowo zintegrowany z grafiką poligraficzną DTP. 

Formularz zgłoszeniowy

Prosimy wypełnić elektronicznie lub ręcznie. Wypełniony można dostarczyć do szkoły mailem lub osobiście. 

Formularz zgłoszeniowy 2019/20 Grafika reklamowa Formularz zgłoszeniowy 2019/20 Grafika reklamowa (252 KB)

  

Koszt nauki dla kierunku grafika reklamowa w roku 2019/2020
• Wpisowe 490 zł + czesne 10 transz po 500 zł – łącznie 5.490 zł (czyli po 19,96 zł za godz. lekcyjną nauki z nauczycielami)

Absolwenci Publishing School studiujący u nas kolejny kierunek korzystają z jednorazowej zniżki w wysokości 300 zł, odliczanej od pierwszej transzy czesnego.

Dofinansowania

Słuchacze mogą skorzystać z indywidualnych refundacji kosztów nauki poprzez: zwrot kosztów przez swoich pracodawców w całości lub umówionej z pracodawcą części, pokrycie kosztów nauki przez PFRON, Urząd Pracy lub MOPS. Dla uczęszczających do szkoły właścicieli firm czesne stanowi koszt prowadzenia ich działalności gospodarczej. Obecnie w 2019 r. obowiązują systemy personalizowanych dofinansowań zdobywania kwalifikacji zawodowych. Oznacza to, że pieniądze na naukę otrzymuje bezpośrednio słuchacz szkoły lub kursant. Środki mogą pochodzić z różnych źródeł. Jedną z dostępnych opcji jest pożyczka na kształcenie z 25% umorzeniem od Ministerstwa Rozwoju. Inne możliwości w zakładce Dofinansowania.

Po ukończeniu kierunku grafika reklamowa Absolwent powinien umieć

  • przeanalizować brief klienta i dokonać stosownych uzgodnień
  • myśleć kreatywnie i generować pomysły na reklamę
  • stworzyć brief kreatywny
  • opracować koncepcję kompletnej kampanii reklamowej dla małej i średniej firmy
  • sformułować optymalny z punktu widzenia klienta komunikat reklamowy
  • wykorzystując kreatywne i niestandardowe myślenie, zaproponować image firmy, produktu, idei
  • wizualizować przekazy reklamowe, zaprojektować reklamę akcydensową, zewnętrzną, internetową i filmową
  • przygotować wstępnie materiały graficzne w programach graficznych 2D
  • przekonywująco zaprezentować projekt przed klientem
  • sprawować nadzór kreatywny nad realizacją kampanii reklamowej
  • pracować samodzielnie oraz współpracować z zespołami osób

Perspektywy pracy i typowe stanowiska pracy

Docierające do szkoły oferty pracy zamieszczamy w zakładce Oferty pracy

  • account manager (odpowiedzialność za prowadzenie klienta)
  • art assistant (odpowiedzialność za koncepcję graficzną reklam)
  • copywriter (odpowiedzialność za treść tekstów reklamowych)
  • grafik reklamowy
  • production assistant (asystent do spraw produkcji)
  • media planners assistant (asystent do spraw planowania mediów)
  • projektant kampanii reklamowych dla małych i średnich firm
  • freelancer lub właściciel małej firmy reklamowej



Film: "Wilk i jeleń"


Autor: Margarita Gevorkova – absolwentka 2015 (praca dyplomowa)



Wykładowcy

Krystyna Nowak-Wawszczak

Dyrektor, poligraf, ekonomista

Grzegorz Bobulski

Artysta grafik, poligraf, grafik DTP

Joanna Janik

specjalista ds. marketingu internetowego

Mirosław Klotzer

Grafik DTP, konsultant DTP i prepress

Tomasz Ługowski

Poligraf, trener z zakresu poligrafii

Ludmiła Mikołajczyk

Grafik DTP, informatyk

Karolina Słomka-Polonis

Grafik DTP, specjalista grafiki opakowań

Adrianna Such

Specjalista ATL, BTL, IT i copywriter

Magda Szplit-Królikowska

Artysta grafik, specjalista animacji 2D

Czy wiesz, że:

“User Experience (UX) w dosłownym tłumaczeniu oznacza "doświadczenie użytkownika". To takie projektowanie stron www, serwisów i oprogramowania, które pozwala użytkownikom komputerów oraz urządzeń mobilnych sprawnie i skutecznie dotrzeć do poszukiwanych informacji, czyli look+feel+usability. UX jako interdyscyplinarna, nowa wiedza szeroko stosowana w strategiach rynkowych wykorzystuje zasady psychologii, socjologii, marketingu, ergonomii. Dzięki temu aplikacje w Internecie są poprawne technicznie, funkcjonalne, intuicyjne, a informacje atrakcyjne, estetyczne, budzące zaufanie. Aby uzyskać taki efekt web designer musi dokładnie wyobrazić sobie zachowania użytkownika oraz szczegółowo zdefiniować jego potrzeby. ”
User Experience, Łukasz Mikulski – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 250 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
1430 fanów na facebook'u
924 absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
ponad 1050 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Kursy grafiki komputerowej

Już wiesz, już umiesz. Wszystko? Czy na pewno? Kursy: 2D, 3D, e-pub, koloru, digital reklamy, UX, animacji, copywritingu i inne. – Wybieraj, konkurencja nie śpi!