Publishing School w Krakowie

Grafika reklamowa

  

Grafika reklamowa – informacje dla Ciebie

  • nauka zaoczna w soboty i niedziele, co dwa tygodnie z ominięciem ważnych świąt
  • zajęcia od końca września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r., rozdanie dyplomów 3 lipca 2021 r.
  • łącznie 300 godz. nauki (w tym 225 godz. z nauczycielami)
  • zajęcia wyłącznie praktyczne, kierunkowych programów graficznych uczymy od podstaw
  • całkowity koszt 4.970 zł, czyli po 22 zł za godz. pracy z nauczycielami
  • płatność w ratach
  • dyplom ukończenia rocznego kursu sygnowany pieczęciami "Publishing School"
  • wpis szkoły do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie (nr 2.12/00177/2016) pozwala słuchaczom bezrobotnym i pracującym ubiegać się w WUP o refundację kosztów nauki
  • inne możliwości dofinansowania


Istnieje jeszcze możliwość dołączenia do grupy od drugiego zjazdu (10-11 października 2020 r.), ze zniżką 260 zł. Zapraszamy!

Aktualnie, według stanu na dzień 7 października 2020 r., mamy  2 wolne miejsca na kursie.


Program na rok 2020/21  

Przedmioty
Wszystkie zajęcia są praktyczne: komputerowe, ćwiczeniowe lub warsztatowe
Ilość godz. lekcyjnych
Kreatywność
Słownik pojęć reklamowych, trening kreatywności reklamowej 

12
Warsztaty copywritingu 18
Praca accounta i copywritera w agencji reklamowej 24
Warsztaty marketingowe 12
Marketing internetowy w praktyce 12
komputery
Grafika komputerowa w reklamie 
Photoshop, Illustrator, InDesign

Moduły: Basic (Ph + Ill + InD), drobne druki reklamowe, katalogi reklamowe do druku, grafika do mediów cyfrowych, identyfikacja własna, grafika reklamowa na opakowaniach, barwa i generowanie plików, próba pracy dla klienta

120
komputery
Poligrafia na usługach reklamy
Typografia, redakcja, techniki i technologie drukowania, materiały podłożowe do produkcji reklam POS

18
Projektowanie i realizacja autorskiej kampanii reklamowej + budowa własnego portfolio
– Konsultacje indywidualne  (5 godz.)
– Praca własna nad projektem (75 godz.)
– Prezentacja projektów (4 godz.)

84
Razem:
– Zajęć lekcyjnych z nauczycielami 225 godz.
– Praca własna 75 godz.
 300

Formularz zgłoszeniowy

Prosimy wypełnić elektronicznie lub ręcznie. Wypełniony można dostarczyć do szkoły mailem. 

Formularz zgłoszeniowy 2020/21 Grafika reklamowa Formularz zgłoszeniowy 2020/21 Grafika reklamowa (197 KB)

  

Koszt nauki dla rocznego kursu grafika reklamowa w roku 2020/2021
• Wpisowe 380 zł + 9 transz po 510 zł
łącznie 4.970 zł (czyli po 22 zł za godz. lekcyjną nauki z nauczycielami)

Promocja! Absolwentom "Publishing School" przysługuje jednorazowa zniżka w wysokości 200 zł, odliczana od pierwszej wpłaty miesięcznej.

Po ukończeniu kursu grafika reklamowa Absolwent powinien umieć

  • przeanalizować brief klienta i dokonać stosownych uzgodnień
  • myśleć kreatywnie i generować pomysły na reklamę
  • stworzyć brief kreatywny
  • opracować koncepcję kompletnej kampanii reklamowej dla małej i średniej firmy
  • sformułować optymalny z punktu widzenia klienta komunikat reklamowy
  • wykorzystując kreatywne i niestandardowe myślenie, zaproponować image firmy, produktu, idei
  • wizualizować przekazy reklamowe, zaprojektować reklamę akcydensową, zewnętrzną oraz internetową
  • przygotować wstępnie materiały graficzne w programach graficznych 2D
  • przekonywująco zaprezentować projekt przed klientem
  • sprawować nadzór kreatywny nad realizacją kampanii reklamowej
  • pracować samodzielnie oraz współpracować z zespołami osób

Perspektywy pracy i typowe stanowiska pracy

Docierające do szkoły oferty pracy zamieszczamy w zakładce Oferty pracy

  • account manager (odpowiedzialność za prowadzenie klienta)
  • art assistant (odpowiedzialność za koncepcję graficzną reklam)
  • copywriter (odpowiedzialność za treść tekstów reklamowych)
  • grafik reklamowy
  • production assistant (asystent do spraw produkcji)
  • media planners assistant (asystent do spraw planowania mediów)
  • projektant kampanii reklamowych dla małych i średnich firm
  • freelancer lub właściciel małej firmy reklamowej



Film: "Wilk i jeleń"


Autor: Margarita Gevorkova – absolwentka 2015 (praca dyplomowa)



Wykładowcy

Krystyna Nowak-Wawszczak

Dyrektor, poligraf, ekonomista

Grzegorz Bobulski

Artysta grafik, poligraf, grafik DTP

Mirosław Klotzer

Grafik DTP, konsultant DTP i prepress

Tomasz Ługowski

Poligraf, trener z zakresu poligrafii

Ludmiła Mikołajczyk

Grafik DTP, informatyk

Karolina Słomka-Polonis

Grafik DTP, specjalista grafiki opakowań

Adrianna Such

Specjalista ATL, BTL, IT i copywriter

Magda Szplit-Królikowska

Artysta grafik, specjalista animacji 2D

Czy wiesz, że:

“Word Press to obecnie najpopularniejszy CMS (system zarządzania teścią) na świecie. – To skrypt do tworzenia blogów oraz stron www. Jest intuicyjny i stosunkowo prosty. Dodatkowo jest gratisowy, czyli dostępny w open source. Swobodne posługiwanie się nim wymaga jednak wprowadzenia przez doświadczonego web designera. Word Press pozwala korzystać z darmowych lub płatnych szablonów graficznych. Można też tworzyć własne.”
Word Press, Andrzej Firlet - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika reklamowa

Pojedyncza reklama to przeszłość, prawie każdy potrafi ją zrobić. Teraźniejszość należy do kampanii reklamowych. A przyszłość? – Odkryj z nami swoją kreatywność!