Grafika 3D
|
Grafika 3D – informacje dla Ciebie
|
Program na rok 2020/21
Przedmioty
Wszystkie zajęcia są praktyczne – komputerowo-warsztatowe |
Ilość godz. lekcyjnych
|
---|---|
Scenariusz, storyboard i animatic filmu 3D |
18 |
Grafika 3D w Cinema 4D |
42 |
Grafika 3D w Maya |
84 |
Modelowanie postaci i elementów architektury w Mudbox |
36 |
Techniki postprodukcyjne – Compositing z uwzględnieniem udźwiękowienia clipów (After Effects + Photoshop) |
38 |
Autorski projekt filmu 3D + budowanie własnego portfolio – Wybór tematu i konsultacje (5 godz.) – Praca własna (75 godz.) – Prezentacja otwarta (2 godz.) Sprawdź klipy Absolwentów kierunku grafika 3D |
82 |
Razem: – Zajęć lekcyjnych z nauczycielami 225 godz. – Praca własna 75 godz. |
300 |
Formularz zgłoszeniowy
Prosimy wypełnić elektronicznie lub ręcznie. Wypełniony można dostarczyć do szkoły mailem. Formularz zgłoszeniowy 2020/21 Grafika 3D (242 KB)
|
Koszt nauki dla rocznego kursu grafika 3D w roku 2020/2021
|
Promocja! Absolwentom "Publishing School" przysługuje jednorazowa zniżka w wysokości 200 zł, odliczana od pierwszej wpłaty miesięcznej.
Po ukończeniu kursu 3D Absolwent powinien umieć
- zaprojektować krótką formę filmową lub reklamową 3D, współpracować z projektantem
- zaplanować strukturę filmu 3D, zgromadzić materiały graficzne do jej realizacji
- wizualizować obiekty architektoniczne
- efektywnie wykorzystywać programy do grafiki 3D
- wykonać postprodukcję, czyli edycję i montaż
- pracować samodzielnie i współpracować w ramach zespołu realizującego filmy, reklamy, clipy oraz elementy 3D do gier komputerowych
Perspektywy pracy i typowe stanowiska pracy
Docierające do szkoły oferty pracy zamieszczamy w zakładce Oferty pracy- grafik 3D w agencji interaktywnej lub studiu produkującym clipy animowane
- grafik 3D wizualizujący projekty architektoniczne w pracowniach architektury
- realizator reklam animowanych 3D
- freelancer współpracujący z zespołami realizującymi filmy 3D
- realizator reklam animowanych w agencjach reklamowych i interaktywnych
- montażysta animacji filmowych w zespołach realizujących filmy animowane, reklamy i gry komputerowe
Film: "Mitsubishi Lancer Evolution 3D"
Autor: Kasper Owczarz – absolwent 2013 (praca dyplomowa)
Wykładowcy
Czy wiesz, że:
“Jednorazowe ulotkowanie to reklama. Baner outdoorowy na budynku też. Jedna edycja clipu na ekranie ulicznym, nadal tylko reklama.
Ale wszystko to razem, zaplanowane, zintegrowane, mocno skierowane do konkretnej grupy docelowej, to już kampania reklamowa.
Jej wielkość zależy od budżetu, spodziewanych efektów wizerunkowych, informacyjnych czy finansowych, od świadomości reklamodawcy. Dobra kampania nie musi być piękna. Ma być skuteczna. Klucz do jej konstrukcji to odpowiedź na pięć podstawowych pytań: Co nadawać? Gdzie nadawać? W jakim stylu? Kiedy nadawać? Ile razy?
”
Ale wszystko to razem, zaplanowane, zintegrowane, mocno skierowane do konkretnej grupy docelowej, to już kampania reklamowa.
Jej wielkość zależy od budżetu, spodziewanych efektów wizerunkowych, informacyjnych czy finansowych, od świadomości reklamodawcy. Dobra kampania nie musi być piękna. Ma być skuteczna. Klucz do jej konstrukcji to odpowiedź na pięć podstawowych pytań: Co nadawać? Gdzie nadawać? W jakim stylu? Kiedy nadawać? Ile razy?
”
Kampania reklamowa, Źródło: KN-Waw, Podst. marketingu, Wyd. Publishing School
Publishing School w liczbach
Zobacz kierunek
