Procedura reklamacyjna

Procedura reklamacyjna
w "Publishing School"
w "Publishing School"
Postanowienia ogólne
-
Policealna Szkoła Poligraficzna Multimedialna i Projektowania Reklam „Publishing School” z siedzibą w Krakowie,ul. Kosynierów 15B, NIP 677-104-41-22, REGON 122687784 od roku 2020/21 prowadzi kształcenie w ramach rocznych kompleksowych kursów przygotowujących do wykonywania zawodów graficznych. Organizuje też kursy krótkoterminowe otwarte lub zamknięte, stacjonarne i online.
- Celem Procedury Reklamacji jest zapewnienie stałej wysokiej jakości świadczonych usług szkoleniowych oraz budowanie pozytywnych relacji z uczestnikami szkoleń.
- Szacunek dla każdego uczestnika szkoleń oraz ochrona jego praw konsumenckich jest dla Szkoły priorytetem. Procedura jest też integralnie związana z ochroną praw do dobrego wizerunku Szkoły.
Składanie reklamacji
- Klient ma prawo do składania reklamacji usługi szkoleniowej jeśli jego zdaniem nie została ona zrealizowana zgodnie
z ofertą kursową. - Reklamację można składać w formie pisemnej przesłanej listem poleconym na adres Szkoły lub w formie mailowej
w terminie nie przekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia zakończenia szkolenia. -
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:– imię i nazwisko uczestnika oraz adres jego zamieszkania, a w przypadku firmy jej nazwę i adres siedziby,– przedmiot reklamacji (nazwa szkolenia, termin, osoba szkoląca),– uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji.
Rozpatrywanie reklamacji
- Każda prawidłowo, czyli zgodnie z Procedurą Reklamacji złożona reklamacja zostanie rozpatrzona z należytą starannością.
- Dla zapewnienia obiektywizmu oceny przeprowadzonego szkolenia treść reklamacji zostanie porównana z ocenami
i opiniami pozostałych uczestników tego szkolenia zawartych w ewaluacji pisemnej przeprowadzonej po każdym szkoleniu lub opiniami przesłanymi mailem przez uczestników tego szkolenia. - Reklamacja nie będzie mogła być uwzględniona w sytuacji jeśli wyrażona w reklamacji opinia rażąco odbiega od ocen pozostałych uczestników szkolenia.
- Szkoła odpowie na reklamację pisemnie w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia reklamacji.
- W uzasadnionych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu ze względu na konieczne konsultacje prawne lub pozyskanie opinii rzeczoznawcy.
- Formą odpowiedzi może być list polecony lub mail, zależnie od preferowanego przez reklamującego kanału kontaktu.
-
W przypadku uznania reklamacji Szkoła zaproponuje jedną z form rekompensaty:– uzupełnienie szkolenia,– obniżenie pierwotnie ustalonej ceny,– rabat na kolejną usługę szkoleniową,– inną formę rekompensaty uzgodnioną z klientem.
Procedura Reklamacji obowiązuje od dnia 2 sierpnia 2018 r.
Czy wiesz, że:
“W Publishing School wypowiedzieliśmy wojnę wykładom! Tego inni nie robią. A my? – Uczymy wyłącznie praktycznie. Po pierwsze przygotowujemy grafików do konkretnej pracy. Po drugie specjalizujemy. Na wydziałach: animacje 3D, web design i e-publikacje zajęć komputerowych jest aż 99%. W grafice poligraficznej 54% czasu nauki wypełniają komputery, 25% warsztaty, projekty publikacji i wycieczki do drukarń, a 21% zajęcia redakcyjne. Kreoawanie kampanii reklamowych wymaga 32% zajęć kreatywno-koncepcyjnych oraz 68% ćwiczeń komputerowych.
”
”
A jak uczyć, to tylko praktycznie, K.N-Wawszczak – dyrektor Szkoły
Publishing School w liczbach
Zobacz kierunek
