Publishing School w Krakowie

Polityka prywatności

 


Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest Policealna Szkoła Poligraficzna Multimedialna i Projektowania Reklam "Publishing School" z siedzibą w Krakowie przy ul. Kosynierów 15B, działająca zgodnie z przepisami rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) obowiązującego od 25 maja 2018 roku, ustawy o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z 18 lipca 2002 roku.

Za zgodą użytkowników przechowujemy:
  • imiona oraz adresy mailowe subskrybentów newslettera
  • imiona, nazwiska, adresy mailowe oraz numery telefonów osób zgłaszających się na kursy
Dane osobowe podlegają ochronie i nie są przekazywane osobom trzecim, z wyłączeniem organów, którym z mocy prawa jesteśmy zobowiązani te dane przekazać.
 
Subskrybenci newslettera oraz osoby zgłaszające się na kurs mają prawo do:
  • wglądu do przekazanych szkole danych osobowych
  • uzyskania informacji o tym, do czego służą te dane i jak długo będą przechowywane
  • żądania usunięcia danych poprzez zgłoszenie mailowe lub za pomocą kliknięcia w opcję wypisania się z newslettera, która znajduje się na dole każdego newslettera
Pojęcie przetwarzanie danych osobowych oznacza: zbieranie, przechowywanie, opracowywanie, usuwanie oraz zgodne z prawem, a w szczególności z RODO udostępnianie.

Newsletter Publishing School

Zapisanie się do newslettera jest bezpłatne. Wymaga od użytkownika podania tylko swojego imienia oraz adresu mailowego. Zgromadzone adresy mailowe będą wykorzystywane w celu przesyłania treści reklamowo-informacyjnych, ale związanych jedynie z obszarem działalności szkoły, np. informacje o kursach, szkoleniach, rocznych kierunkach, ofertach pracy, wydarzeniach branżowych, newsach branżowych publikowanych na szkolnym blogu, ciekawostkach z obszaru grafiki i mediów. Zgłoszone dane subskrybentów nie będą przekazywane osobom trzecim.   



Czy wiesz, że:

“Barwa to nie to samo, co kolor. – W DTP i drukowaniu rozróżnienie tych pojęć ma podstawowe, decydujące o jakości grafiki znaczenie. Barwa jest naszym wrażeniem wzrokowym, na dodatek subiektywnym. Powstaje w mózgu podczas analizy docierającego do niego z oka swiatła. Barwa ma trzy atrybury: kolor, nasycenie, jasność. Kolor jest więc jedynie jedną z cech barwy. Istnieją więc barwy kolorowe i niekolorowe. Każdy człowiek ma własne widzenie barwy. Dlatego w DTP barwy ułożone w modele, definiuje się matematycznie, a na drukach sprawdza nie "na oko", lecz przy pomocy densytometrów, kolorymetrów lub spektofotometrów.”
Kolor, czy barwa?, Mirosław Klotzer - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1370 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1000 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Front-end development

Logiczne myślenie, średni angielski, trochę matematyki. To start do nauki budowania aplikacji internetowych. HTML, CSS, Framework, JavaScript. – Zawód na topie!