Publishing School w Krakowie

Rekrutacja do "Publishing School"

 


Zaproszenie na rok 2018/2019 – Dlaczego właśnie do nas?

  • kształcimy wyłącznie praktyczne
  • w systemie weekendowym
  • przygotowujemy do konkretnej pracy
  • zajęcia prowadzą praktycy
  • nie ma górnej granicy wieku, gdyż w zawodzie musimy się uczyć przez całe życie. 

Informator 2017/18 Informator 2017/18 (480 KB)

Kandydaci

Do "Publishing School" mogą być przyjęte osoby, które ukończyły dowolną szkołę średnią, która miała w programie maturę, choć ona sama nie jest tu bezwzględnie konieczna.
Dotychczas o możliwość nauki w naszej Szkole ubiegali się nie tylko absolwenci liceów i techników, ale także:
  • studenci różnych uczelni
  • osoby poszukujące pierwszej pracy
  • osoby planujące zmianę pracy
  • osoby pracujące i podwyższające swoje kwalifikacje

Przyjęcie do szkoły

  • Warunkiem przyjęcia jest złożenie dokumentów naboru podczas spotkania z dyrektorem szkoły 
  • Rozmowa służy zdiagnozowaniu celów zawodowych i umiejętności wstępnych Kandydata
  • Telefonicznie lub mailowo możecie Państwo wybierać dogodny dla siebie termin (poniedziałek-piątek w godz. 10.00-19.30)
  • Wpisowe do szkoły wpłacają dopiero osoby przyjęte. Umowę o naukę Szkoła podpisuje ze Słuchaczami na pierwszych zajęciach

Natomiast zainteresowanych bardzo krótkimi, specjalistycznymi kursami zapraszamy do obejrzenia zakładki kursy.

Wymagane dokumenty:

  • świadectwo ukończenia szkoły średniej
  • dwie fotografie
  • kserokopia dowodu osobistego
  • wypełniony formularz zgłoszeniowy
Formularz zgłoszeniowy prosimy wypełnić elektronicznie lub ręcznie. Wypełniony można dostarczyć do szkoły mailem lub osobiście.

Formularz zgłoszeniowy 2018/19 Front-end development Formularz zgłoszeniowy 2018/19 Front-end development (282 KB)

Formularz zgłoszeniowy 2018/19 Grafika 3D Formularz zgłoszeniowy 2018/19 Grafika 3D (155 KB)

Formularz zgłoszeniowy 2018/19 Grafika reklamowa Formularz zgłoszeniowy 2018/19 Grafika reklamowa (271 KB)

Formularz zgłoszeniowy 2018/19 Poligrafia Formularz zgłoszeniowy 2018/19 Poligrafia (203 KB)

Formularz zgłoszeniowy 2018/19 Web design Formularz zgłoszeniowy 2018/19 Web design (220 KB)

Koszt nauki w roku 2018/2019

  • Grafika 3D (330 godz. nauki, w tym 70 godz. pracy własnej projektowej)
    wpisowe 400 zł + czesne 10 transz po 490 zł
    łącznie 5.300 zł  (czyli po 20,38 zł za godzinę lekcyjną nauki z nauczycielem)

  • Web design (330 godz. nauki, w tym 70 godz. pracy własnej projektowej)
    wpisowe 400 zł + czesne 10 transz po 490 zł
    łącznie 5.300 zł  (czyli po 20,38 zł za godzinę lekcyjną nauki z nauczycielem)

  • Poligrafia DTP (330 godz. nauki, w tym 55 godz. pracy własnej projektowej)
    wpisowe 460 zł + czesne 10 transz po 500 zł
    łącznie 5.460 zł (czyli po 19,85 zł za godzinę lekcyjną nauki z nauczycielem)

  • Front-end development (330 godz. nauki, w tym 70 godz. pracy własnej projektowej)
    wpisowe 400 zł + czesne 10 transz po 490 zł
    łącznie 5.300 zł  (czyli po 20,38 zł za godzinę lekcyjną nauki z nauczycielem)

  • Grafika reklamowa (330 godz. nauki, w tym 50 godz. pracy własnej projektowej)
    wpisowe 460 zł + czesne 10 transz po 500 zł
    łącznie 5.460 zł  (czyli po 19,50 zł za godzinę lekcyjną nauki z nauczycielem)
Promocja! Absolwentom "Publishing School" studiującym u nas kolejny kierunek przysługuje jednorazowa zniżka w wysokości 300 zł, odliczana od pierwszej transzy czesnego.
Słuchacze korzystają z indywidualnych refundacji kosztów nauki poprzez: zwrot kosztów przez swoich pracodawców w całości lub umówionej z pracodawcą części, pokrycie kosztów nauki przez PFRON, Urząd Pracy lub MOPS.  Dla właścicieli firm czesne stanowi koszt prowadzenia ich działalności gospodarczej.

Umowa o naukę

Umowa o naukę dla osób prywatnych 2017/18 Umowa o naukę dla osób prywatnych 2017/18 (111 KB)

Umowa o naukę dla firm 2017/18 Umowa o naukę dla firm 2017/18 (126 KB)

Film: "Ciemna strona Savoye"


Autor: Norbert Świerczek – słuchacz 2015/16 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Czy wiesz, że:

“Barwa to nie to samo, co kolor. – W DTP i drukowaniu rozróżnienie tych pojęć ma podstawowe, decydujące o jakości grafiki znaczenie. Barwa jest naszym wrażeniem wzrokowym, na dodatek subiektywnym. Powstaje w mózgu podczas analizy docierającego do niego z oka swiatła. Barwa ma trzy atrybury: kolor, nasycenie, jasność. Kolor jest więc jedynie jedną z cech barwy. Istnieją więc barwy kolorowe i niekolorowe. Każdy człowiek ma własne widzenie barwy. Dlatego w DTP barwy ułożone w modele, definiuje się matematycznie, a na drukach sprawdza nie "na oko", lecz przy pomocy densytometrów, kolorymetrów lub spektofotometrów.”
Kolor, czy barwa?, Mirosław Klotzer - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1200 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
850 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika reklamowa

Pojedyncza reklama to przeszłość, prawie każdy potrafi ją zrobić. Teraźniejszość należy do kampanii reklamowych. A przyszłość? – Odkryj z nami swoją kreatywność!