Publishing School w Krakowie

O szkole

 


Siedziba

31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15 B, II piętro
Rejestracja w Ewidencji Szkół Prezydenta Miasta Krakowa, nr 43203-7-138 (Wydział Edukacji UMK, Kraków, ul. Stachowicza 18)
Od 2020 r. numer RSPO (Rejestr Szkół i Placówek Oświatowych) 43366
Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie  nr 2.12/00177/2016 

Wpis do Ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych Wpis do Ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych (580 KB)

Dyżur sekretariatu Szkoły do 20 września 2020 r. w poniedziałki, wtorki, środy i czwartki w godz. 13.00-18.00.
Możliwe są również spotkania w innych dniach i godzinach po uprzednim uzgodnieniu terminu.

Kontakt mailowy do sekretariatu: sekretariat@publishingschool.pl 
Kontakt mailowy do dyrektora: krystyna@publishingschool.pl 
Kontakt Skype do dyrektora: krystyna.nowak.wawszczak  
Kom. 504-068-626, telefon stacjonarny 12 411-65-66 (dostępne w godz. 7.30-22.00)

Atuty Szkoły

  • Uczymy wyłącznie praktycznie, nieprzerwanie od 1998 roku (ze względu na zmiany Prawa oświatowego Szkoła została przerejestrowana w 2007 r.)
  • Od roku 2020/21 wprowadzamy formułę kursów rocznych kompleksowych, w których mogą brać udział osoby dorosłe niezależnie od rodzaju ukończonych wcześniej szkół i uczelni
  • Zajęcia odbywają się w weekendy (sobota, niedziela), od końca września do końca czerwca
  • Nie ma wykładów! 
  • Kształcimy dorosłych, bez ograniczenia wieku, przygotowujemy do konkretnej pracy
  • Uczą wyłącznie doświadczeni praktycy: graficy, programiści, poligrafowie, copywriterzy, projektanci grafiki
  • Słuchacze mogą się starać (i otrzymują) dofinansowanie nauki, całkowite lub częściowe z różnych źródeł, np. z Urzędu Pracy, MOPS lub od pracodawców
  • Świadectwa (certyfikaty kursów rocznych) są dwujęzyczne polsko-angielskie, hologramowane. Nie wymagają tłumaczenia przysięgłego
  • Własne autorskie programy nauczania opracowaliśmy na podstawie wymagań pracodawców i ich ofert pracy
  • Koszty nauki skalkulowaliśmy tak, aby były konkurencyjne w przeliczeniu na godziny zajęć
  • Szczycimy się tytułem Orły Edukacji za rok 2019 i 2020

Tak prezentują się nasze wnętrza

Misja szkoły: Przygotowujemy do wykonywania zawodów graficznych, które umożliwiają pracę!

Szkoła przygotowuje do pracy w czterech specjalnościach

  • Grafika 3D
  • Web design
  • Poligrafia DTP
  • Grafika reklamowa

  • Informator Informator (492 KB)


    Słuchacze

    • W roku 2020/2021 na kursy roczne możemy przyjąć max 73 osób (do grafiki 3D – 20 osób; do web design – 20; do poligrafii DTP – 22; do grafiki reklamowej 11)
    • Corocznie mamy przyjemność uczyć osoby z całej Polski, nawet z tak odległych od Krakowa miast jak: Warszawa, Poznań, Wrocław, Lublin, Rzeszów, Gdańsk czy Koszalin
    • Uczyliśmy także obywateli krajów: Ukrainy, Rosji, Austrii, Chin
    • Spora jest też rozpiętość wieku. Najmłodsi mają około 20 lat, najstarsi powyżej 50
    • Posiadają różne zawody pierwotne, zainteresowania i doświadczenia
    • Staramy się indywidualne podejść do każdego uczącego się. I to się udaje. Jak myślisz dlaczego?

    Absolwenci

    • Do 2019/20 roku na kierunki roczne uczęszczało 1210 osób. Szkołę ukończyło 956 osób.
    • Szczycimy się także grupą podwójnych i potrójnych Absolwentów szkoły.
    • W specjalistycznych krótkich kursach uczestniczyło dotąd aż 1086 osób. 
    • Niemal wszyscy Absolwenci bez trudu znaleźli pracę w Polsce lub poza jej granicami, nawet poza Europą.
    • Niektórzy, dzięki dyplomowi "Publishing School" utrzymali dotychczasowe zatrudnienie i awansowali.
    • Spora grupa prowadzi własne firmy: reklamowe, poligraficzne, web designerskie, animacji 2D i 3D.

    Referencje Szkoły

    Opinii o Publishing School można zasięgnąć w: 
    • Kuratorium Oświaty w Krakowie, Kraków, ul. Szlak 73
    • ASP w Krakowie – Wydział Form Przemysłowych, Kraków, ul. Smoleńsk 9
    • Na branżowych forach internetowych
    • W środowisku firm poligraficznych, wydawniczych, reklamowych
    • U Absolwentów Szkoły

    Film: "Laboratorium grafiki 3D i animacji 2015"


    Autor: Anastasiia Plytka, Patrycja Trela, Joanna Olesiak, Joanna Senk – absolwentki 2015


    Film: "Robaczek"


    Autor: słuchaczka 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)




    Czy wiesz, że:

    “Gwiazdy, trudne dzieci, dojne krowy, psy, to nie komplementy ani słowa obraźliwe. – To elementy poważnego marketingu każdej, szczególnie małej firmy. Aby mogła przetrwać musi ustalić: co wytwarzać, w co inwestować, co się opłaca. Jednym słowem musi stworzyć tzw. portfel własnych produktów. Każdy z czterech typów produktów jest inny i bardzo ważny. Na przykład dojne krowy to takie produkty, które systematycznie dostarczją firmie dość pewne zyski. Są życiodajne jak dojone codziennie mleko. Z nich można finasować gwazdy i trudne dzieci. Ale jak je pozyskać, ile ich ma być? A gdy już są, to co z psami? Ile ma być gwiazd, a ile trudnych dzieci? – No cóż, marketing w small businessie to wielka i przydatna wiedza. Uczymy jej w Publishing School.”
    Zawartość portfela, K.N-Wawszczak - wykładowca Publishing School

    Publishing School w liczbach

    22 lata istnienia szkoły
    ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
    1550 obserwujących na facebook'u
    956 absolwentów kierunków rocznych
    2280 wypitych kaw rocznie
    2040 subskrybentów szkolnego newslettera
    1080 absolwentów kursów specjalistycznych

    Zobacz kierunek

    Poligrafia DTP

    Wydrukować można wszystko na wszystkim, ale tylko wtedy, kiedy perfekcyjnie pod względem typograficznym i technicznym przygotujesz pliki. – Tego właśnie uczymy!