Publishing School w Krakowie

Kursy Photoshop




13-godz. kurs "Photoshop od podstaw"

Termin najbliższej edycji:  8 i 9 września 2018 r.  Sprawdź szczegóły

Prowadzi: mgr Ludmiła Mikołajczyk – wykładowca szkoły, grafik DTP, specjalizuje się w edycji oraz DTP książek i katalogów

Program: 
  1. Podstawy pracy w Photoshopie, selekcja
    – podstawowe palety, narzędzia, ergonomia pracy
    – zapis i edycja selekcji w kanale Alfa
    – maska na warstwie, kanał alfa jako przezroczystość
    – eksport ścieżki do Illustratora
  2. Warstwy
    – praca z warstwami
    – fotomontaż z wykorzystaniem warstw
  3. Retusz
    – pieczątka, pędzel korygujący, wypełnianie z uwzględnieniem zawartości
    – wykorzystanie warstw w retuszu
    – skraplanie, marioneta
    – skalowanie z uwzględnieniem zawartości
  4. Korekcja zdjęć dla potrzeb poligrafii
    – barwa, nasycenie, balans szarości
    – punkt bieli, punkt czerni, wykorzystanie klina szarości
    – korekcja ostrości i barwy na poszczególnych kanałach
  5. Ustawienia koloru w Photoshopie
    – praca w RGB/CMYK
    – wykorzystanie profili ICC, limit nafarbienia
Ćwiczenia w ramach zajęć kursowych: 
– wykonywanie selekcji różnymi narzędziami
– fotomontaże z zastosowaniem poszczególnych narzędzi

Koszt orientacyjny: 410 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26








14-godz. kurs "Photoshop w zaawansowanych zastosowaniach"

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: mgr Ludmiła Mikołajczyk – wykładowca szkoły, grafik DTP, specjalizuje się w edycji książek i katalogów

Program:
1. Ocena jakości zdjęcia i jego przydatności pod kątem możliwości technik drukowych 
2. Ustalenie zakresu koniecznej interwencji korekcyjnej w Photoshopie 
3. Wybór narzędzi korekcyjnych
• próbkowanie koloru (rozmiar próbki), zasada korekcji kanałów CMYK
• narzędzia z grupy dopasowania, warstwy dopasowania 
4. Maski na warstwach, pędzel mieszający 
5. Prawidłowe i ergonomiczne eliminowanie błędów: rozdzielczość, wymiary obrazu, kadrowanie 
6. Korekcja skóry: ujednolicanie odcieni, podbijanie nasycenia kolorów 
7. Usuwanie zafałszowań kolorystycznych wynikających z użycia w trakcie fotografowania źródeł światła o różnej temperaturze barwowej (flesz, jarzeniówki itd.)
8. Kolorowanie obrazu czarno-białego 
9. Wykorzystanie automatycznych funkcji Photoshopa
• wyrównywanie warstw 
• automatyczne mieszanie warstw 
• wypełnienie z uwzględnieniem zawartości
10. Maski i filtry: tilt-shift, skraplanie, wypaczenie marionetkowe, maska przycinająca 
11. Efekty specjalne w Photoshopie
• tryby mieszania warstw i kanałów 
• panorama 
• wypełnienie, eksport ścieżki do Illustratora 
• punkt bieli, punkt czerni, wykorzystanie klina szarości 
• profile ICC, limit nafarbienia
12. Elementy do wykorzystania na stronie internetowej

Koszt orientacyjny: 430 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“Jednorazowe ulotkowanie to reklama. Baner outdoorowy na budynku też. Jedna edycja clipu na ekranie ulicznym, nadal tylko reklama.
Ale wszystko to razem, zaplanowane, zintegrowane, mocno skierowane do konkretnej grupy docelowej, to już kampania reklamowa.
Jej wielkość zależy od budżetu, spodziewanych efektów wizerunkowych, informacyjnych czy finansowych, od świadomości reklamodawcy. Dobra kampania nie musi być piękna. Ma być skuteczna. Klucz do jej konstrukcji to odpowiedź na pięć podstawowych pytań: Co nadawać? Gdzie nadawać? W jakim stylu? Kiedy nadawać? Ile razy?
Kampania reklamowa, Źródło: KN-Waw, Podst. marketingu, Wyd. Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1300 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Poligrafia DTP

Wydrukować można wszystko na wszystkim, ale tylko wtedy, kiedy perfekcyjnie pod względem typograficznym i technicznym przygotujesz pliki. – Tego właśnie uczymy!