Publishing School w Krakowie

Kursy Photoshop




13-godz. kurs "Photoshop od podstaw"

Termin najbliższej edycji:  8 i 9 września 2018 r.  Sprawdź szczegóły

Prowadzi: mgr Ludmiła Mikołajczyk – wykładowca szkoły, grafik DTP, specjalizuje się w edycji oraz DTP książek i katalogów

Program: 
  1. Podstawy pracy w Photoshopie, selekcja
    – podstawowe palety, narzędzia, ergonomia pracy
    – zapis i edycja selekcji w kanale Alfa
    – maska na warstwie, kanał alfa jako przezroczystość
    – eksport ścieżki do Illustratora
  2. Warstwy
    – praca z warstwami
    – fotomontaż z wykorzystaniem warstw
  3. Retusz
    – pieczątka, pędzel korygujący, wypełnianie z uwzględnieniem zawartości
    – wykorzystanie warstw w retuszu
    – skraplanie, marioneta
    – skalowanie z uwzględnieniem zawartości
  4. Korekcja zdjęć dla potrzeb poligrafii
    – barwa, nasycenie, balans szarości
    – punkt bieli, punkt czerni, wykorzystanie klina szarości
    – korekcja ostrości i barwy na poszczególnych kanałach
  5. Ustawienia koloru w Photoshopie
    – praca w RGB/CMYK
    – wykorzystanie profili ICC, limit nafarbienia
Ćwiczenia w ramach zajęć kursowych: 
– wykonywanie selekcji różnymi narzędziami
– fotomontaże z zastosowaniem poszczególnych narzędzi

Koszt orientacyjny: 410 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26








14-godz. kurs "Photoshop w zaawansowanych zastosowaniach"

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: mgr Ludmiła Mikołajczyk – wykładowca szkoły, grafik DTP, specjalizuje się w edycji książek i katalogów

Program:
1. Ocena jakości zdjęcia i jego przydatności pod kątem możliwości technik drukowych 
2. Ustalenie zakresu koniecznej interwencji korekcyjnej w Photoshopie 
3. Wybór narzędzi korekcyjnych
• próbkowanie koloru (rozmiar próbki), zasada korekcji kanałów CMYK
• narzędzia z grupy dopasowania, warstwy dopasowania 
4. Maski na warstwach, pędzel mieszający 
5. Prawidłowe i ergonomiczne eliminowanie błędów: rozdzielczość, wymiary obrazu, kadrowanie 
6. Korekcja skóry: ujednolicanie odcieni, podbijanie nasycenia kolorów 
7. Usuwanie zafałszowań kolorystycznych wynikających z użycia w trakcie fotografowania źródeł światła o różnej temperaturze barwowej (flesz, jarzeniówki itd.)
8. Kolorowanie obrazu czarno-białego 
9. Wykorzystanie automatycznych funkcji Photoshopa
• wyrównywanie warstw 
• automatyczne mieszanie warstw 
• wypełnienie z uwzględnieniem zawartości
10. Maski i filtry: tilt-shift, skraplanie, wypaczenie marionetkowe, maska przycinająca 
11. Efekty specjalne w Photoshopie
• tryby mieszania warstw i kanałów 
• panorama 
• wypełnienie, eksport ścieżki do Illustratora 
• punkt bieli, punkt czerni, wykorzystanie klina szarości 
• profile ICC, limit nafarbienia
12. Elementy do wykorzystania na stronie internetowej

Koszt orientacyjny: 430 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“Zasada, pracuję więc wiem wszystko, nie do końca jest słuszna. Technika błyskawicznie się zmienia, a konkurencja nie śpi. Codzienną praktykę trzeba więc uzupełniać systematycznym i dobrze zorganizowanym poznawaniem nowości. – "Podczas tego roku nauki w Publishing School zyskałam pewność siebie w obsłudze programów graficznych i dobrze zrozumiałam procesy poligraficzne. Teraz mam lepszy kontakt z klientami, szybciej i poprawnie wykonuję pliki. Dzięki temu drukarnia cyfrowa, w kórej pracuję ma po prostu więcej zleceń."”
To się przydało, Anna Łabędź - Absolwentka 2014/15

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1300 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika 3D

Wizualizacje i animacje 3D opanowały świat gier, filmów, architektury, sztuki, internetu. Grafik 3D uczestniczy w kreowaniu rzeczywistości. – Czy to nie Twoje fascynacje?