Publishing School w Krakowie

Kursy Photoshop




13-godz. kurs "Photoshop od podstaw"

Termin najbliższej edycji: 25 i 26 maja 2019 r. szczegóły

Prowadzi: mgr Ludmiła Mikołajczyk – wykładowca szkoły, grafik DTP, specjalizuje się w edycji oraz DTP książek i katalogów

Program: 
  1. Podstawy pracy w Photoshopie, selekcja
    – podstawowe palety, narzędzia, ergonomia pracy
    – zapis i edycja selekcji w kanale Alfa
    – maska na warstwie, kanał alfa jako przezroczystość
    – eksport ścieżki do Illustratora
  2. Warstwy
    – praca z warstwami
    – fotomontaż z wykorzystaniem warstw
  3. Retusz
    – pieczątka, pędzel korygujący, wypełnianie z uwzględnieniem zawartości
    – wykorzystanie warstw w retuszu
    – skraplanie, marioneta
    – skalowanie z uwzględnieniem zawartości
  4. Korekcja zdjęć dla potrzeb poligrafii
    – barwa, nasycenie, balans szarości
    – punkt bieli, punkt czerni, wykorzystanie klina szarości
    – korekcja ostrości i barwy na poszczególnych kanałach
  5. Ustawienia koloru w Photoshopie
    – praca w RGB/CMYK
    – wykorzystanie profili ICC, limit nafarbienia
Ćwiczenia w ramach zajęć kursowych: 
– wykonywanie selekcji różnymi narzędziami
– fotomontaże z zastosowaniem poszczególnych narzędzi

Koszt orientacyjny: 430 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26








14-godz. kurs "Photoshop w zaawansowanych zastosowaniach"

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: mgr Ludmiła Mikołajczyk – wykładowca szkoły, grafik DTP, specjalizuje się w edycji książek i katalogów

Program:
1. Ocena jakości zdjęcia i jego przydatności pod kątem możliwości technik drukowych 
2. Ustalenie zakresu koniecznej interwencji korekcyjnej w Photoshopie 
3. Wybór narzędzi korekcyjnych
• próbkowanie koloru (rozmiar próbki), zasada korekcji kanałów CMYK
• narzędzia z grupy dopasowania, warstwy dopasowania 
4. Maski na warstwach, pędzel mieszający 
5. Prawidłowe i ergonomiczne eliminowanie błędów: rozdzielczość, wymiary obrazu, kadrowanie 
6. Korekcja skóry: ujednolicanie odcieni, podbijanie nasycenia kolorów 
7. Usuwanie zafałszowań kolorystycznych wynikających z użycia w trakcie fotografowania źródeł światła o różnej temperaturze barwowej (flesz, jarzeniówki itd.)
8. Kolorowanie obrazu czarno-białego 
9. Wykorzystanie automatycznych funkcji Photoshopa
• wyrównywanie warstw 
• automatyczne mieszanie warstw 
• wypełnienie z uwzględnieniem zawartości
10. Maski i filtry: tilt-shift, skraplanie, wypaczenie marionetkowe, maska przycinająca 
11. Efekty specjalne w Photoshopie
• tryby mieszania warstw i kanałów 
• panorama 
• wypełnienie, eksport ścieżki do Illustratora 
• punkt bieli, punkt czerni, wykorzystanie klina szarości 
• profile ICC, limit nafarbienia
12. Elementy do wykorzystania na stronie internetowej

Koszt orientacyjny: 430 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“Realizacja clipu animowanego przebiega w kilku etapach. Zaczyna się od koncepcji. Następnie musimy mieć storyboard. Na papierze rysuje się więc poszczególne sceny fabuły. Częściej jednak storyboard powstaje w Photoshopie przy użyciu tabletu graficznego. Kolejny etap to makiety – szkice na papierze kluczowych postaci i obiektów. Przy trudnych projektach warto wykonać także modele np. z gliny. Teraz w programach 3D graficy budują modele komputerowe. Po nich przychodzi czas na animatic, uproszczoną wersję clipu (preview), która służy tylko do demonstracji. Dopiero po korektach i akceptacji animaticu tworzy się pełną wersję clipu 3D.”
Jak powstaje clip animowany, M. Szplit – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1370 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1000 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika reklamowa

Pojedyncza reklama to przeszłość, prawie każdy potrafi ją zrobić. Teraźniejszość należy do kampanii reklamowych. A przyszłość? – Odkryj z nami swoją kreatywność!