Kursy Photoshop

13-godz. kurs "Photoshop od podstaw"
Prowadzi: mgr Ludmiła Mikołajczyk – wykładowca szkoły, grafik DTP, specjalizuje się w edycji oraz DTP książek i katalogów
Program:
- Podstawy pracy w Photoshopie, selekcja
– podstawowe palety, narzędzia, ergonomia pracy
– zapis i edycja selekcji w kanale Alfa
– maska na warstwie, kanał alfa jako przezroczystość
– eksport ścieżki do Illustratora - Warstwy
– praca z warstwami
– fotomontaż z wykorzystaniem warstw - Retusz
– pieczątka, pędzel korygujący, wypełnianie z uwzględnieniem zawartości
– wykorzystanie warstw w retuszu
– skraplanie, marioneta
– skalowanie z uwzględnieniem zawartości - Korekcja zdjęć dla potrzeb poligrafii
– barwa, nasycenie, balans szarości
– punkt bieli, punkt czerni, wykorzystanie klina szarości
– korekcja ostrości i barwy na poszczególnych kanałach - Ustawienia koloru w Photoshopie
– praca w RGB/CMYK
– wykorzystanie profili ICC, limit nafarbienia
Ćwiczenia w ramach zajęć kursowych:
– wykonywanie selekcji różnymi narzędziami
– fotomontaże z zastosowaniem poszczególnych narzędzi
Koszt orientacyjny: 450 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

13-godz. kurs "Photoshop w zaawansowanych zastosowaniach"
Program:
1. Ocena jakości zdjęcia i jego przydatności pod kątem możliwości technik drukowych
Prowadzi: mgr Ludmiła Mikołajczyk – wykładowca szkoły, grafik DTP, specjalizuje się w edycji książek i katalogów
Program:
2. Ustalenie zakresu koniecznej interwencji korekcyjnej w Photoshopie
3. Wybór narzędzi korekcyjnych
• próbkowanie koloru (rozmiar próbki), zasada korekcji kanałów CMYK
• narzędzia z grupy dopasowania, warstwy dopasowania
• próbkowanie koloru (rozmiar próbki), zasada korekcji kanałów CMYK
• narzędzia z grupy dopasowania, warstwy dopasowania
4. Maski na warstwach, pędzel mieszający
5. Prawidłowe i ergonomiczne eliminowanie błędów: rozdzielczość, wymiary obrazu, kadrowanie
6. Korekcja skóry: ujednolicanie odcieni, podbijanie nasycenia kolorów
7. Usuwanie zafałszowań kolorystycznych wynikających z użycia w trakcie fotografowania źródeł światła o różnej temperaturze barwowej (flesz, jarzeniówki itd.)
8. Kolorowanie obrazu czarno-białego
8. Kolorowanie obrazu czarno-białego
9. Wykorzystanie automatycznych funkcji Photoshopa
• wyrównywanie warstw
• wyrównywanie warstw
• automatyczne mieszanie warstw
• wypełnienie z uwzględnieniem zawartości
10. Maski i filtry: tilt-shift, skraplanie, wypaczenie marionetkowe, maska przycinająca
10. Maski i filtry: tilt-shift, skraplanie, wypaczenie marionetkowe, maska przycinająca
11. Efekty specjalne w Photoshopie
• tryby mieszania warstw i kanałów
• tryby mieszania warstw i kanałów
• panorama
• wypełnienie, eksport ścieżki do Illustratora
• punkt bieli, punkt czerni, wykorzystanie klina szarości
• profile ICC, limit nafarbienia
12. Elementy do wykorzystania na stronie internetowej
12. Elementy do wykorzystania na stronie internetowej
Koszt orientacyjny: 440 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Czy wiesz, że:
“Gwiazdy, trudne dzieci, dojne krowy, psy, to nie komplementy ani słowa obraźliwe. – To elementy poważnego marketingu każdej, szczególnie małej firmy. Aby mogła przetrwać musi ustalić: co wytwarzać, w co inwestować, co się opłaca. Jednym słowem musi stworzyć tzw. portfel własnych produktów. Każdy z czterech typów produktów jest inny i bardzo ważny. Na przykład dojne krowy to takie produkty, które systematycznie dostarczją firmie dość pewne zyski. Są życiodajne jak dojone codziennie mleko. Z nich można finasować gwazdy i trudne dzieci. Ale jak je pozyskać, ile ich ma być? A gdy już są, to co z psami? Ile ma być gwiazd, a ile trudnych dzieci? – No cóż, marketing w small businessie to wielka i przydatna wiedza. Uczymy jej w Publishing School.”
Zawartość portfela, K.N-Wawszczak - wykładowca Publishing School
Publishing School w liczbach
Zobacz kierunek
