Publishing School w Krakowie

Kursy marketingu internetowego



10-godz. warsztaty "Cudów nie ma, ale jest marketing!"
Jeśli myślisz, że marketing polega na kolportowaniu ulotek, to na rynku nie masz szans. 
Ale możesz to zmienić. – Zbuduj własny profesjonalny plan marketingowy.

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: Krystyna N-Wawszczak – poligraf i mgr ekonomii, dyrektor „Publishing School“, 
                    autorka podręczników m.in. do marketingu, współprowadzi działania marketingowe w Szkole

Program ćwiczeń:
1. Marketing – podstawowa wiedza wykształconego człowieka
2. Sprzeczne cele sprzedającego i kupującego, czyli jak mnie dosięga niewidzialna ręka rynku
3. Identyfikacja potrzeb mojego klienta bo... klient ma zawsze rację (drabina Masłowa)
4. Strategia marketingowa firmy i osoby. Co mam robić i w jakiej kolejności?
5. Koncepcje marketingowe, czyli jak osiągnąć zysk? Bez niego firma (osoba) nie przetrwa
6. Towar czy usługa? Zaczarowane słowo produkt. Czy moja praca jest towarem?
7. Jak dobrze sprzedać swój produkt (pracę)? A jak ustalić jego cenę?
8. Kto kupi? – czyli budowa i charakterystyka opłacalnych dla mnie grup docelowych
9. Moje szanse na rynku – analiza 4 x P dla produktów i pracy
10. “Gwiazdy”, “Trudne dzieci”, “Dojne krowy” i “Psy” w moim portfelu
11. Konstrukcja planu marketingowego dla własnej firmy, freelansu, projektu

Koszt orientacyjny: 290 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26





7-godz. warsztaty Marketing internetowy
Skoordynowana, niskobudżetowa promocja Twojego startup-u, małej firmy, projektu


Termin najbliższej edycji:  zapytaj nas

Prowadzi: mgr Joanna Janik – specjalista ds. marketingu internetowego, od 7 lat asystent dyrektora „Publishing School“

Program: 

1. Dlaczego choć wszyscy wiedzą, że istnieje marketing internetowy, niewielu realizuje go skutecznie? 
2. No, więc startujemy, czyli cyfrowe kampanie reklamowe: plan, key idea, timeline 
3. Firma czy produkt – co opłaca się promować? Możliwości i ograniczenia niskiego budżetu 
4. Jak zbudować grupy docelowe zwiększające skuteczność mojego marketingu internetowego?
5. Sprawdzamy czy i gdzie nasz projekt, firma, start-up są widoczne w internecie?
6. Wybieramy narzędzia internetowe ściśle dostosowane do własnych potrzeb i budżetu
7. Dla kogo moja strona www? Dla firmy, czy dla klienta?
8. Internetowe katalogi firm i portale ogłoszeniowe – zbędny wysiłek, czy opłacalna inwestycja?
9. Tworzenie relacji z klientem poprzez Social Media, wykorzystanie Facebooka, Instagrama, Twittera, LinkedIn, Google+, Youtube. Dlaczego internetowe opinie są absolutnie niezbędne?
10. Jak zbudować newsletter i mailing przyjazny dla klienta? Co to znaczy przyjazny? 
11. Czy prowadzenie bloga na firmowej www wpływa na jej pozycjonowanie? 
12. A teraz... zbuduj cyfrową kampanię reklamową dla siebie – już potrafisz!

Koszt orientacyjny: 220 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26



Czy wiesz, że:

“Takie jest nasze środowisko. – "Zawsze chętnie poprę Szkołę bo było mi w niej dobrze. Wspaniali, kompetentni nauczyciele, miła atmosfera, kawa. Ale najważniejsze, że wreszcie mam znajomych, którzy potrafią doradzić i pomóc w zawiłościach grafiki komputerowej. Smutno mi, że dla mnie Szkoła się już skończyła."”
Nauczyciele, kawa, atmosfera, Absolwentka 2014/15 - list z 19.06.2015 r.

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Web design

Jeśli czegoś nie ma w internecie, nie istnieje. Podstawą internetowego życia jest mobilna, dobrze wypozycjonowana www. Web grafika, WordPress, HTML, CSS, UX. – Startuj!