Publishing School w Krakowie

Kursy copywritingu i redakcji



14-godz. warsztaty copywritingu
świeże spojrzenie, przewrotne myślenie, kreatywna sprzedaż

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: Adrianna Such – specjalista ds. digital marketingu, Copywriterka w full-service marketing agency VML Poland, 
                  wcześniej New Business Manager w firmie RIOT (Digital Product Agency) i Account w VML Poland

Dla kogo? 
Poprzednie edycje tych warsztatów zatytułowane „Ludziom w słowach się przewraca“ zwiększyły skuteczność pracy uczestników 
i mocno ich zawodowo wypromowały. – Okazuje się, że kreatywności i copywritingu można się nauczyć lub... odkryć je w sobie. Przydają się w każdym zawodzie i w każdej sytuacji. Przede wszystkim jednak są sprawdzonym sposobem na zdobycie nowej pracy w agencji reklamowej, w promocji, w marketingu, w Social Mediach lub freelansie.

Narzędzi komunikacji i promocji używamy wszyscy. Każdego dnia. – Czyż nie? – Jak więc posługiwać się nimi na tyle skutecznie, by odnieść sukces? – Wielu chce się tego nauczyć, ale nie tak wielu chce tego naprawdę uczyć! – Zgadnij dlaczego?

Program:
  1. Czym nie jest copywriting? Kim nie jest Copywriter/Copywriterka? Czym nie zajmuje się Copy? 
  2.  Jak nie wyglądają realia pracy w agencji marketingowej? 
  3. Jak nie pracować z klientami? 
  4. Dlaczego freelance nie są złe?
  5. Jak kreatywnie sprzedawać pracę swoją lub swojego zespołu? 
  6. Mustnʻt have, czyli jak nie być dobrym Copywriterem/Copywriterką? 
  7. Narzędzia pracy Copywritera/Copywriterki 
  8. Jak wygląda dobrze napisany brief kreatywny? 
  9. USP, Insight, RTB, Target Group, Key Message i inne słowa, których nie znasz. A przydałoby się...
  10. Jak rozwijać swoją kreatywność? Gdzie szukać inspiracji, gdy brakuje pomysłu? 
  11. Jak zostać dobrym Social Media Ninja i wykorzystać kreatywnie nowe technologie? 
  12. ...oraz kilka innych tematów z zakresu copywritingu, marketingu, digitalu, pracy z klientem. 
    Spójrzmy na nie inaczej!

Koszt orientacyjny: 440 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26





12-godz. warsztaty "Profesjonalna redakcja i korekta materiałów reklamowych, katalogów, książek"
pomysł, układy graficzne, szkice, złote zasady, składanie, formatowanie, korekta

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: Krystyna N-Wawszczak – wykładowca szkoły, specjalizuje się w redakcji technicznej i korekcie, autorka podręczników poligraficznych w tym „Redakcji technicznej“

Program: 
1. Architektura publikacji, czyli publikacja pod lupą profesjonalisty. Jak trudne staje się łatwe
  • arkusz, składka, szpalta, strona, stronica, kolumna, łam, rozkładówka, paginy żywe i martwe, marginalia, środek geometryczny i optyczny, układy graficzne
  • szkic graficzny a model publikacji, czyli: co, dlaczego i w jakiej kolejności czytelnik przeczyta
  • ćwiczenia w rozpoznawaniu, projektowaniu i szkicowaniu 
2. Barwa i tonalności materiałów reklamowych – co widzi przez lupę poligraficzną redaktor, a co drukarz
  • ćwiczenia z lupami poligraficznymi, separacjami barw oraz rastrami 
3. Zasady składania, czyli dobre maniery publishingu i self publishingu
  • akapity i wcięcia, odstępy, światła, dzielenie i przenoszenie wyrazów 
  • prawidłowe użycie znaków pisarskich i liczb, skróty, skrótowce, notki oraz notki do notek 
  • ćwiczenia w rozpoznawaniu i projektowaniu
4. Zasady formatowania (łamania). Jak to robią najlepsi 
  • łamanie tekstu prostego oraz tekstów z tytułami, nadtytułami, podtytułami i śródtytułami
  • łamanie kolumn z ilustracjami, tabelami, podpisami do ilustracji, notkami, zasada lewego łokcia 
  • ćwiczenia w rozpoznawaniu i projektowaniu
5. Redakcja techniczna i korekta publikacji – kto ma rację grafik czy klient 
  • projektowanie ulotki, katalogu lub książki: format, typ okładki, typ wkładu, technika (cyfra, offset) 
  • korekta: znaki korektorskie 
  • jak zasady sprawnego czytania przekładają się na czas i koszty 
  • ćwiczenia w nanoszeniu korekty z zastosowaniem znaków korektorskich

Koszt orientacyjny: 420 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji) 

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26




Copywriting
Twój pomysł na pracę to copywriting. – Musisz mieć portfolio. – Zbudujemy je!
15 godz. warsztaty copywritingu z możliwością uczestnictwa online lub stacjonarnie
 

Termin najbliższej edycji:  12 (wtorek) + 13 (środa) + 14 (czwartek) + 15 (piątek) stycznia 2021 r. godz. 17.30 – 20.30 szczegóły                 

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – wykładowca, specjalizuje się w redakcji, copywritingu i poligrafii

Program: 
  1. Magia i moc słowa. Aktualne trendy w copywritingu. Gdzie pracują copywriterzy? 
      Gdzie szukać pracy? 
  2. Copywriting jako informacja, kreacja słowna i perswazja. – Przedstawiamy się. 
  3. Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego? 
  4. Tekst i jego elementy. Printwriting a webwriting, podobieństwa i różnice.
  5. “Must have”, czyli portfolio copywritera. Jak na nie patrzy pracodawca, a jak Twój klient? 
  6. Budujemy start-upowe portfolio: analizując własne możliwości, talenty i doświadczenie. 
  7. Zasady budowania haseł i sloganów, tworzymy zestawy sloganów do kampanii reklamowej klienta.
  8. Drobne, proste formy tekstowe: wyliczenia, informacja “O mnie” prywatnie oraz “O mnie” 
      zawodowo. Informacja “O nas” na stronach www, pytania do wywiadu, tekst do wizytówki, treść 
      zaproszenia na event firmowy, synteza otrzymanego tekstu, wydłużenie zadanego tekstu, 
      zestaw mini postów na FB, podpisy pod ilustracje, tytuły do publikacji o zmiennym zabarwieniu 
      emocjonalnym.
  9. Teksty preclowe z jednym lub z kilkoma słowami kluczowymi.
10. Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, komunikaty, taktyka komunikatu, czyli jak 
      pisać skuteczne maile, odpowiedź na maila z reklamacją, przekształcenie tekstu ciągłego 
      w zestawienie tabelaryczne, korekta krótkiego tekstu promującego ideę społeczną.
11. Teksty o długości midi: skracanie zleconego tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku 
      do informacji źródłowej, artykuł na blog na wybrany temat, pomysły na teksty reklamowe typu 
      poradnikowego, propozycja treści i układu graficznego do dwóch przykładowych ulotek 
      dwustronnej oraz falcowanej.
12. Teksty maxi: obszerniejszy artykuł sponsorowany, wywiad do reklamowej publikacji internetowej, 
      scenariusz spotu reklamowego, storytelling.
13. Podsumowanie: prezentacja zbudowanego portfolio.


Koszt orientacyjny: 520 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26



Czy wiesz, że:

“Do grafiki 3D wykorzystuje się wiele aplikacji. Każdy z programów ma swoich fanów i zaciekłych przeciwników.
Na topie są obecnie trzej profesjonalni giganci, którzy różnią się zarówno filozofią jak i interfce. Są to: 3ds Max, Maya, Cinema 4D. Przy ich pomocy stworzono współczesne kino, clipy, efekty specjalne i poważne wizualizacje.
Drugą ligę otwiera Blender. Jest co prawda gratisowy lecz jego popularność hamuje nieco dość skomplikowany interface. ”
Topowe aplikacje grafiki 3D, Jakub Bil – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika 3D

Wizualizacje i animacje 3D opanowały świat gier, filmów, architektury, sztuki, internetu. Grafik 3D uczestniczy w kreowaniu rzeczywistości. Czy to nie Twoje fascynacje?