Publishing School w Krakowie

Kursy animacji



14-godz. kurs "Pierwsze kroki w animacji"

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: dr Magdalena Szplit-Królikowska – artysta grafik, specjalizuje się w grafice animowanej 2D oraz w grafice warsztatowej

Program:
1. Pomysł na własny, oryginalny animowany clip reklamowy, informacyjny lub artystyczny
2. Scenariusz clipu
3. Stworzenie storyboardu na podstawie scenariusza
4. Arkusz postaci
5. Kreowanie postaci przez ruch, fazy ruchu, wrażenie życia postaci
6. Rysowanie faz ruchu w Photoshop przy użyciu tabletu graficznego
7. Montaż materiałów graficznych
8. Stworzenie animatiku w After Effects (sprawdzian timingu i montażu zawartego w storyboardzie)
9. Praca nad zaakceptowaną wersją clipu
10. Korekty clipu 
11. Mini prezentacja ukończonej animacji

Koszt orientacyjny: 400 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26




18-godz. kurs Tworzenie animacji w After Effects
Rozpoczynamy przygodę z profesjonalną animacją – połączymy wideo z grafiką, tekstem i fotografią dodamy efekty specjalne – zmontujemy – powstaną clipy filmowe i tv do prezentacji i reklamy.  

Termin najbliższej edycji:  28, 29, 30 września 2018 r. Sprawdź szczegóły

Prowadzi: inż. Anastasiia Plytka – grafik 2D i 3D, pracuje intensywnie jako grafik freelancer, specjalizuje się w After Effects, absolwentka a obecnie wykładowca “Publishing School”

Program: 

  • Wprowadzenie do programu After Effects: interface, podstawowe funkcje
  • Tworzenie pierwszego projektu
  • Rodzaje warstw i ich atrybuty
  • Techniki animacji
  • Podstawowe efekty
  • Animacja tekstu
  • Reklama aplikacji mobilnej
  • Kluczowanie koloru – ćwiczenie z greenscreenem na bazie dostępnego materiału
  • Edycja i montaż filmu oraz praca z audio – ćwiczenie na bazie dostępnego materiału
  • Zapisywanie własnych ustawień
  • Zapisywanie projektu i plików źródłowych
  • Rendering
  • Prezentacja plików finalnych

Koszt orientacyjny: 590 zł brutto (zróżnicowane promocja w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26


Czy wiesz, że:

“Gwiazdy, trudne dzieci, dojne krowy, psy, to nie komplementy ani słowa obraźliwe. – To elementy poważnego marketingu każdej, szczególnie małej firmy. Aby mogła przetrwać musi ustalić: co wytwarzać, w co inwestować, co się opłaca. Jednym słowem musi stworzyć tzw. portfel własnych produktów. Każdy z czterech typów produktów jest inny i bardzo ważny. Na przykład dojne krowy to takie produkty, które systematycznie dostarczją firmie dość pewne zyski. Są życiodajne jak dojone codziennie mleko. Z nich można finasować gwazdy i trudne dzieci. Ale jak je pozyskać, ile ich ma być? A gdy już są, to co z psami? Ile ma być gwiazd, a ile trudnych dzieci? – No cóż, marketing w small businessie to wielka i przydatna wiedza. Uczymy jej w Publishing School.”
Zawartość portfela, K.N-Wawszczak - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1300 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika 3D

Wizualizacje i animacje 3D opanowały świat gier, filmów, architektury, sztuki, internetu. Grafik 3D uczestniczy w kreowaniu rzeczywistości. – Czy to nie Twoje fascynacje?