Kurs UX

15-godz. warsztaty User experience (UX)
Dla kogo? Dla web designerów, osób związanych z marketingiem internetowym, informatyków, grafików
Termin najbliższej edycji: 29 stycznia (piątek) godz. 17.30 – 20.00 + 30 stycznia (sobota) godz. 9.00 – 14.00
+ 31 stycznia (niedziela) godz. 9.00 – 14.00 szczegóły
+ 31 stycznia (niedziela) godz. 9.00 – 14.00 szczegóły
Prowadzi: mgr Justyna Kraszewska – projektant UX
Etapy pracy warsztatowej:
- Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika, zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.
- Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień archi- tektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowanie technik szkicowania i projektowania interakcji, najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddziaływania kolorów.
- Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie testów, umiejętność stworzenia prawidłowego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowadzeniu i obserwacji testów, formułowanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formułowania konstruktywnej krytyki.
Program:
- Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości
- Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
- Proces projektowania zorientowany na użytkownika na podstawie metody „Design Thinking“
- Tworzenie i analiza Person
- Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
- User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie
- Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
- Low-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie
- Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika
- Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja
- Testowanie produktu w oparciu o scenariusze
- Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura
Koszt orientacyjny: 600 zł (zróżnicowane promocje w każdej edycji)
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Czy wiesz, że:
“Projekt dyplomowy musi być prawdziwy. – "Dzięki świetnym nauczycielom nabyłam w Publishing School umiejętności, które umożliwiają mi promowanie się na coraz większą skalę. A najbardziej jestem wdzięczna za projekt dyplomowy polegający na koncepcji i wykonaniu prawdziwej kampanii reklamowej. To czego się przy nim nauczyłam pozwoliło mi zaplanować akcję promocyjną o globalnym zasięgu, o której już niedługo będzie głośno. Zawsze i wszędzie polecam Publishing School. Serdecznie i dziękuję za wkład włożony w naszą grupę Kreowanie Kampanii Reklamowych z roku 2012/13."”
Coś w tym jest, Elżbieta Kaczmarek - Absolwentka 2012/13 - list z 5 kwietnia 2015 r.
Publishing School w liczbach
Zobacz kierunek
