Publishing School w Krakowie

Kurs UX





14-godz. warsztaty User experience (UX)
heurystyki – design thinking – persona – architektura informacji – sztuka perswazji

Dla: web designerów, grafików DTP, developerów, kierowników projektów graficznych, projektantów usług

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: Łukasz Mikulski – projektant UX

Etapy pracy warsztatowej: 
  1. Etap „Poznaj“ – W grupach zidentyfikujemy wymagania biznesowe, określimy indywidualne potrzeby użytkowników, przećwiczymy metody gromadzenia i porządkowania istotnych informacji, dokonamy opisu wymagań naszych użytkowników, zastosujemy metody łatwe do wdrożenia w każdym projekcie.
  2. Etap „Zrozum“ – Pogłębimy wiedzę o naszych użytkownikach poprzez analizę ich zachowań oraz stworzenie modeli mentalnych, odpowiemy na pytanie jaki jest rzeczywisty cel użytkowników, zaproponujemy rozwiązania, które mogą dobrze spełnić oczekiwania użytkowników
  3. Etap „Zaprojektuj“ – Zaprojektujemy przykładowy interface i inne zadania, przy pomocy metod błyskawicznego prototypowania utworzymy schematy rozwiązań, przetestujemy metody wspierające kreatywność, zweryfikujemy efekty naszych prac.
Program: 
  1. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
  2. Proces projektowania zorientowany na użytkownika oraz „Design thinking“
  3. Wykreowanie i zastosowanie Persony
  4. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
  5. Responsive Web Design, czyli jeden interface a wiele urządzeń, zasady, założenia, techniki
  6. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
  7. Kategoryzacja optymalna u odbiorców
  8. Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja
  9. Jak wykorzystać wiedzę z psychologii percepcji
  10. Value Proposition Canvas, czyli jak odpowiednio zaprojektować wartość
  11. Jak zaprezentować wartość, aby odbiorca-klient zaakceptował wartość i był skłonny za nią zapłacić
Koszt orientacyjny: 470 zł (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26


Czy wiesz, że:

“Realizacja clipu animowanego przebiega w kilku etapach. Zaczyna się od koncepcji. Następnie musimy mieć storyboard. Na papierze rysuje się więc poszczególne sceny fabuły. Częściej jednak storyboard powstaje w Photoshopie przy użyciu tabletu graficznego. Kolejny etap to makiety – szkice na papierze kluczowych postaci i obiektów. Przy trudnych projektach warto wykonać także modele np. z gliny. Teraz w programach 3D graficy budują modele komputerowe. Po nich przychodzi czas na animatic, uproszczoną wersję clipu (preview), która służy tylko do demonstracji. Dopiero po korektach i akceptacji animaticu tworzy się pełną wersję clipu 3D.”
Jak powstaje clip animowany, M. Szplit – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1300 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Web design

Jeśli czegoś nie ma w internecie, nie istnieje. Podstawą internetowego życia jest mobilna, dobrze wypozycjonowana www. Web grafika, WordPress, HTML, CSS, UX. – Startuj!