Publishing School w Krakowie

Kurs UX





15-godz. warsztaty User experience (UX)

Dla kogo? Dla web designerów, osób związanych z marketingiem internetowym, informatyków, grafików

Termin najbliższej edycji: 29 stycznia (piątek) godz. 17.30 – 20.00 + 30 stycznia (sobota) godz. 9.00 – 14.00
                                                 + 31 stycznia (niedziela) godz. 9.00 – 14.00 szczegóły

Prowadzi: mgr Justyna Kraszewska – projektant UX


Etapy pracy warsztatowej: 
  1. Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika, zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.
  2. Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień archi- tektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowanie technik szkicowania i projektowania interakcji, najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddziaływania kolorów.
  3. Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie testów, umiejętność stworzenia prawidłowego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowadzeniu i obserwacji testów, formułowanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formułowania konstruktywnej krytyki.
Program: 
  1. Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości
  2. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
  3. Proces projektowania zorientowany na użytkownika na podstawie metody „Design Thinking“
  4. Tworzenie i analiza Person
  5. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
  6. User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie
  7. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
  8. Low-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie
  9. Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika
  10. Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja
  11. Testowanie produktu w oparciu o scenariusze
  12. Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura
Koszt orientacyjny: 600 zł (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26


Czy wiesz, że:

“Projekt dyplomowy musi być prawdziwy. – "Dzięki świetnym nauczycielom nabyłam w Publishing School umiejętności, które umożliwiają mi promowanie się na coraz większą skalę. A najbardziej jestem wdzięczna za projekt dyplomowy polegający na koncepcji i wykonaniu prawdziwej kampanii reklamowej. To czego się przy nim nauczyłam pozwoliło mi zaplanować akcję promocyjną o globalnym zasięgu, o której już niedługo będzie głośno. Zawsze i wszędzie polecam Publishing School. Serdecznie i dziękuję za wkład włożony w naszą grupę Kreowanie Kampanii Reklamowych z roku 2012/13."”
Coś w tym jest, Elżbieta Kaczmarek - Absolwentka 2012/13 - list z 5 kwietnia 2015 r.

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika 3D

Wizualizacje i animacje 3D opanowały świat gier, filmów, architektury, sztuki, internetu. Grafik 3D uczestniczy w kreowaniu rzeczywistości. Czy to nie Twoje fascynacje?