Publishing School w Krakowie

Kurs UX





14-godz. warsztaty User experience (UX)
heurystyki – design thinking – persona – architektura informacji – sztuka perswazji

Dla: web designerów, grafików DTP, developerów, kierowników projektów graficznych, projektantów usług

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: Łukasz Mikulski – projektant UX

Etapy pracy warsztatowej: 
  1. Etap „Poznaj“ – W grupach zidentyfikujemy wymagania biznesowe, określimy indywidualne potrzeby użytkowników, przećwiczymy metody gromadzenia i porządkowania istotnych informacji, dokonamy opisu wymagań naszych użytkowników, zastosujemy metody łatwe do wdrożenia w każdym projekcie.
  2. Etap „Zrozum“ – Pogłębimy wiedzę o naszych użytkownikach poprzez analizę ich zachowań oraz stworzenie modeli mentalnych, odpowiemy na pytanie jaki jest rzeczywisty cel użytkowników, zaproponujemy rozwiązania, które mogą dobrze spełnić oczekiwania użytkowników
  3. Etap „Zaprojektuj“ – Zaprojektujemy przykładowy interface i inne zadania, przy pomocy metod błyskawicznego prototypowania utworzymy schematy rozwiązań, przetestujemy metody wspierające kreatywność, zweryfikujemy efekty naszych prac.
Program: 
  1. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
  2. Proces projektowania zorientowany na użytkownika oraz „Design thinking“
  3. Wykreowanie i zastosowanie Persony
  4. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
  5. Responsive Web Design, czyli jeden interface a wiele urządzeń, zasady, założenia, techniki
  6. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
  7. Kategoryzacja optymalna u odbiorców
  8. Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja
  9. Jak wykorzystać wiedzę z psychologii percepcji
  10. Value Proposition Canvas, czyli jak odpowiednio zaprojektować wartość
  11. Jak zaprezentować wartość, aby odbiorca-klient zaakceptował wartość i był skłonny za nią zapłacić
Koszt orientacyjny: 470 zł (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26






trzydniowe, 16-godz. warsztaty User experience (UX)

Dla kogo? web designerów, informatyków, grafików DTP, kierowników projektów graficznych, projektantów usług

Termin najbliższej edycji: 17-19 maja 2019 r. szczegóły

Prowadzi: mgr Justyna Kraszewska – projektant UX

Etapy pracy warsztatowej: 
  1. Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika, zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.
  2. Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień archi- tektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowa- nie technik szkicowania i projektowania interakcji, najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddziaływania kolorów.
  3. Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie tes- tów, umiejętność stworzenia prawidłowego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowa- dzeniu i obserwacji testów, formułowanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formułowania konstruktywnej krytyki.
Program: 
1. Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości 
2. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym 
3. Proces projektowania zorientowany na użytkownika na podstawie metody „Design Thinking“ 
4. Tworzenie i analiza Person 
5. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika 
6. User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie 
7. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur 
8. Low-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie 
9. Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika
10. Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja 
11. Testowanie produktu w oparciu o scenariusze 
12. Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura 

Koszt orientacyjny: 560 zł (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26





Czy wiesz, że:

“W Publishing School wypowiedzieliśmy wojnę wykładom! Tego inni nie robią. A my? – Uczymy wyłącznie praktycznie. Po pierwsze przygotowujemy grafików do konkretnej pracy. Po drugie specjalizujemy. Na wydziałach: animacje 3D, web design i e-publikacje zajęć komputerowych jest aż 99%. W grafice poligraficznej 54% czasu nauki wypełniają komputery, 25% warsztaty, projekty publikacji i wycieczki do drukarń, a 21% zajęcia redakcyjne. Kreoawanie kampanii reklamowych wymaga 32% zajęć kreatywno-koncepcyjnych oraz 68% ćwiczeń komputerowych.
A jak uczyć, to tylko praktycznie, K.N-Wawszczak – dyrektor Szkoły

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 250 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
1430 fanów na facebook'u
924 absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
ponad 1050 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Web design

Jeśli czegoś nie ma w internecie, nie istnieje. Podstawą internetowego życia jest mobilna, dobrze wypozycjonowana www. Web grafika, WordPress, HTML, CSS, UX. – Startuj!