Publishing School w Krakowie

Kurs Projektowanie identyfikacji wizualnej



16-godz. kurs "Projektowanie identyfikacji wizualnej – kreacja i funkcjonalność"

Termin najbliższej edycji: 20 marca 2020 r. (pt.) godz. 17.30 – 20.00 + 21 i 22 marca 2020 r. (sob.+ niedz.) godz. 9.15 – 15.00  sprawdź szczegóły

Wymagania wstępne: podstawowa znajomość Photoshop i Illustrator

Prowadzi: lic. Jacek Zwolski – artysta grafik, specjalista wizualizacji statycznej, grafiki DTP i animacji

Program:
1. Jak będziemy pracować?
    a) koncepcja identyfikacji wizualnej dla własnej osoby lub firmy (logo, wizytówka, baner, social media),
arkusze papieru, materiały piśmienne
    b) komputer Mac z Photoshop i Illustrator
2. Udowodnimy Ci, że potrafisz zaprojektować własną identyfikację wizualną
3. O co chodzi w projektowaniu graficznym? – Czyli żywioł kontra zasady kompozycji
4. Dobre i złe projekty – co widzi klient?
5. Co to jest moodboard i do czego służy?
6. Logo i logotyp – co muszę wiedzieć, aby zaprojektować?
7. Tworzymy moodboard dla własnej kompleksowej identyfikacji wizualnej
8. Budujemy projekt logo na podstawie moodboardu (praca w oparciu o siatkę) – Illustrator
9. Tworzymy projekt wizytówek (praca oparta o siatkę) – Illustrator
10. Tworzymy projekt baneru do social mediów (Facebook, Instagram) – Illustrator
11. Generujemy poprawne pliki do druku oraz do zastosowań internetowych
12. MOCKUP – jak efektownie zaprezentować swoje projekty? – Photoshop

Koszt orientacyjny: 550 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“Responsywny web design polega na takim zaprojektowaniu i zaprogramowaniu strony www, aby odtwarzana na urządzeniach mobilnych, czyli tabletach, smartfonach i laptopach automatycznie dostosowywała się do wielkości ekranu. Dzięki responsywności przy powiększaniu lub pomniejszaniu okna nic się nie rozsypuje lecz płynnie zmieniają się: rozdzelczość, grafika i fonty witryny.”
Responsywność strony www, Karol Pasiut – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 250 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
1550 obserwujących na facebook'u
924 absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
ponad 1050 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Poligrafia DTP

Wydrukować można wszystko na wszystkim, ale tylko wtedy, kiedy perfekcyjnie pod względem typograficznym i technicznym przygotujesz pliki. – Tego właśnie uczymy!