Publishing School w Krakowie

Kurs Projektowanie identyfikacji wizualnej



16-godz. kurs "Projektowanie identyfikacji wizualnej – kreacja i funkcjonalność"

Termin najbliższej edycji: 20 marca 2020 r. (pt.) godz. 17.30 – 20.00 + 21 i 22 marca 2020 r. (sob.+ niedz.) godz. 9.15 – 15.00  sprawdź szczegóły

Wymagania wstępne: podstawowa znajomość Photoshop i Illustrator

Prowadzi: lic. Jacek Zwolski – artysta grafik, specjalista wizualizacji statycznej, grafiki DTP i animacji

Program:
1. Jak będziemy pracować?
    a) koncepcja identyfikacji wizualnej dla własnej osoby lub firmy (logo, wizytówka, baner, social media),
arkusze papieru, materiały piśmienne
    b) komputer Mac z Photoshop i Illustrator
2. Udowodnimy Ci, że potrafisz zaprojektować własną identyfikację wizualną
3. O co chodzi w projektowaniu graficznym? – Czyli żywioł kontra zasady kompozycji
4. Dobre i złe projekty – co widzi klient?
5. Co to jest moodboard i do czego służy?
6. Logo i logotyp – co muszę wiedzieć, aby zaprojektować?
7. Tworzymy moodboard dla własnej kompleksowej identyfikacji wizualnej
8. Budujemy projekt logo na podstawie moodboardu (praca w oparciu o siatkę) – Illustrator
9. Tworzymy projekt wizytówek (praca oparta o siatkę) – Illustrator
10. Tworzymy projekt baneru do social mediów (Facebook, Instagram) – Illustrator
11. Generujemy poprawne pliki do druku oraz do zastosowań internetowych
12. MOCKUP – jak efektownie zaprezentować swoje projekty? – Photoshop

Koszt orientacyjny: 550 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“User Experience (UX) w dosłownym tłumaczeniu oznacza "doświadczenie użytkownika". To takie projektowanie stron www, serwisów i oprogramowania, które pozwala użytkownikom komputerów oraz urządzeń mobilnych sprawnie i skutecznie dotrzeć do poszukiwanych informacji, czyli look+feel+usability. UX jako interdyscyplinarna, nowa wiedza szeroko stosowana w strategiach rynkowych wykorzystuje zasady psychologii, socjologii, marketingu, ergonomii. Dzięki temu aplikacje w Internecie są poprawne technicznie, funkcjonalne, intuicyjne, a informacje atrakcyjne, estetyczne, budzące zaufanie. Aby uzyskać taki efekt web designer musi dokładnie wyobrazić sobie zachowania użytkownika oraz szczegółowo zdefiniować jego potrzeby. ”
User Experience, Łukasz Mikulski – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika 3D

Wizualizacje i animacje 3D opanowały świat gier, filmów, architektury, sztuki, internetu. Grafik 3D uczestniczy w kreowaniu rzeczywistości. Czy to nie Twoje fascynacje?