Publishing School w Krakowie

Kurs prawa autorskiego



8-godz. kurs "Z prawem autorskim w mediach... oko w oko"

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Dla kogo?
właściciele firm graficznych, reklamowych i poligraficznych, wydawcy, web designerzy, fotografowie, copywriterzy, graficy DTP pracownicy działów współpracy z klientem, promocji, marketingu, freelancerzy, absolwenci i słuchacze "Publishing School" 

Prowadzi: mgr Katarzyna Orzeł – radca prawny z "Kancelarii Radców Prawnych K. Orzeł, M. Stankiewicz", specjalizująca się w prawie autorskim i własności intelektualnej  

Program:
1. Prawo autorskie i jego rola we współczesnych mediach. Własność intelektualna, a działalność rynkowa
2. Pojęcia: koncepcja, szkic, projekt, utwór, wykonanie, dzieło w kontekście przepisów prawa autorskiego
3. Prawa osobiste twórcy, a eksploatacja utworów. Ochrona praw majątkowych w procesie współpracy twórcy z agencją reklamową, drukarnią, studiem graficznym, fotografem, copywriterem
4. Możliwości wykorzystania cudzych utworów lub tylko ich fragmentów w reklamie w ramach tzw. dozwolonego użytku publicznego, "prawo cytatu"
5. Opracowanie graficzne, redakcyjne, copywritingowe. Inspiracja, współtwórczość, utwory zależne i ich użycie
6. Wykorzystanie wizerunku w publikacjach dziełowych, fotograficznych, informacyjno-promocyjnych i typowo reklamowych
7. Prawidłowa konstrukcja umowy z twórcą, adaptacje dostępnych wzorów umów z obszaru prawa autorskiego, czyli jak sobie radzić samemu, a kiedy koniecznie korzystać z profesjonalnej pomocy prawnej
8. Odpowiedzi na pytania uczestników spotkania z zakresu zastosowania prawa autorskiego w firmie

Koszt orientacyjny: 260 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Materiały: miniskrypt opracowany przez mgr Katarzynę Orzeł 

Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“Responsywny web design polega na takim zaprojektowaniu i zaprogramowaniu strony www, aby odtwarzana na urządzeniach mobilnych, czyli tabletach, smartfonach i laptopach automatycznie dostosowywała się do wielkości ekranu. Dzięki responsywności przy powiększaniu lub pomniejszaniu okna nic się nie rozsypuje lecz płynnie zmieniają się: rozdzelczość, grafika i fonty witryny.”
Responsywność strony www, Karol Pasiut – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1550 obserwujących na facebook'u
956 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Web design

Jeśli czegoś nie ma w internecie, nie istnieje. Podstawą internetowego życia jest mobilna, dobrze wypozycjonowana www. Web grafika, WordPress, HTML, CSS, UX. – Startuj!