Publishing School w Krakowie

Kurs prawa autorskiego



8-godz. kurs "Z prawem autorskim w mediach... oko w oko"

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Dla kogo?
właściciele firm graficznych, reklamowych i poligraficznych, wydawcy, web designerzy, fotografowie, copywriterzy, graficy DTP pracownicy działów współpracy z klientem, promocji, marketingu, freelancerzy, absolwenci i słuchacze "Publishing School" 

Prowadzi: mgr Katarzyna Orzeł – radca prawny z "Kancelarii Radców Prawnych K. Orzeł, M. Stankiewicz", specjalizująca się w prawie autorskim i własności intelektualnej  

Program:
1. Prawo autorskie i jego rola we współczesnych mediach. Własność intelektualna, a działalność rynkowa
2. Pojęcia: koncepcja, szkic, projekt, utwór, wykonanie, dzieło w kontekście przepisów prawa autorskiego
3. Prawa osobiste twórcy, a eksploatacja utworów. Ochrona praw majątkowych w procesie współpracy twórcy z agencją reklamową, drukarnią, studiem graficznym, fotografem, copywriterem
4. Możliwości wykorzystania cudzych utworów lub tylko ich fragmentów w reklamie w ramach tzw. dozwolonego użytku publicznego, "prawo cytatu"
5. Opracowanie graficzne, redakcyjne, copywritingowe. Inspiracja, współtwórczość, utwory zależne i ich użycie
6. Wykorzystanie wizerunku w publikacjach dziełowych, fotograficznych, informacyjno-promocyjnych i typowo reklamowych
7. Prawidłowa konstrukcja umowy z twórcą, adaptacje dostępnych wzorów umów z obszaru prawa autorskiego, czyli jak sobie radzić samemu, a kiedy koniecznie korzystać z profesjonalnej pomocy prawnej
8. Odpowiedzi na pytania uczestników spotkania z zakresu zastosowania prawa autorskiego w firmie

Koszt orientacyjny: 260 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Materiały: miniskrypt opracowany przez mgr Katarzynę Orzeł 

Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“Świadectwo kluczem do zawodu. – Publishing School nauczyła mnie pragmatycznego podejścia do życia... Obecnie jestem w UK i otwieram własną firmę z projektowaniem stron www. Staram się o dotację i mogę okazać się super świadectwem w języku angielskim pod patronatem Apple. Jest to ogromny plus, który ułatwi mi całą sprawę. Chciałem Szkole bardzo podziękować za współpracę z przeszłości.”
Świadectwo otwiera drzwi do zawodu, Hubert Suder - Absolwent 2011/12 - list z 7 lipca 2015 r.

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Kursy grafiki komputerowej

Już wiesz, już umiesz. Wszystko? Czy na pewno? Kursy: 2D, 3D, e-pub, koloru, digital reklamy, UX, animacji, copywritingu i inne. – Wybieraj, konkurencja nie śpi!