Kurs Opakowania

16-godz. kurs "Opakowania – jak zacząć i jak skończyć"
projektowanie i przygotowanie do druku
Dla kogo?
- Dla grafików kreatywnych oraz grafików DTP przygotowujących się do pracy w branży opakowań
a posługujących się Illustratorem i Photoshopem na poziomie przynajmniej podstawowym - Dla grafików pracujących w obszarze edycji opakowań chcących zdynamizować swoją prace
Prowadzi: Antoni Wawszczak – grafik DTP, na co dzień pracuje w agencji reklamowej, specjalizuje się w edycji opakowań utrudnionych, absolwent dwóch kierunków graficznych “Publishing School”
Program:
– brief kreatywny a wymagania techniczne
– ograniczenia wynikające z technik drukowania, specyfiki drukarń oraz manuali klienta
2. Pusta kartka i co dalej?
– kreacja opakowania vs realia DTP
– co DTP dostaje od kreacji, a co się dzieje gdy sami jesteśmy kreacją
3. Siatki i wykrojniki, jak je czytać, aby trudne stało się łatwe
– rodzaje siatek, przykłady wykrojników, rodzaje plików dostarczanych przez klienta
– okienka, warstwy w pliku, organizacja pliku, skalowanie i wymiarowanie wykrojnika
– praca z obrysem, kolory spotowe i overprint
4. Co widać na opakowaniu?
– projektowanie frontu, kodowanie kolorystyczne, wizualizacja produktu, praca z bankami zdjęć
– wiele faceʼów opakowania, dodanie tła, linkowanie plików Photoshopa i Illustratora, optymalizacja
5. Elementy obowiązkowe na opakowaniu: teksty, tabelki, logotypy, kody, elementy powtarzające się
6. Przeformatowania: zmiany siatki, wielkości, smaków, dostawców, serie opakowań
7. Szlachectwo zobowiązuje, czyli uszlachetnienia: kolory dodatkowe, lakiery, tłoczenia, farby pachnące i inne
8. “Płyń po morzach i oceanach”, czyli wysyłamy finalne pliki do klienta lub drukarni
9. Generowanie kodów kreskowych: rozmiary i kolory kodów, sprawdzanie poprawności kodów
10. Poszło do druku ale… akceptowanie u klienta, sugestie działu prawnego klienta, praca z poprawkami
Koszt orientacyjny: 560 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Czy wiesz, że:
“Świadectwo kluczem do zawodu. – Publishing School nauczyła mnie pragmatycznego podejścia do życia... Obecnie jestem w UK i otwieram własną firmę z projektowaniem stron www. Staram się o dotację i mogę okazać się super świadectwem w języku angielskim pod patronatem Apple. Jest to ogromny plus, który ułatwi mi całą sprawę. Chciałem Szkole bardzo podziękować za współpracę z przeszłości.”
Świadectwo otwiera drzwi do zawodu, Hubert Suder - Absolwent 2011/12 - list z 7 lipca 2015 r.
Publishing School w liczbach
Zobacz kierunek
