Publishing School w Krakowie

Kurs Opakowania



16-godz. kurs "Opakowania – jak zacząć i jak skończyć"
projektowanie i przygotowanie do druku

Termin najbliższej edycji:  15 maja (pt.) godz. 17.40-20.15 + 16 maja (sob.) godz. 8.30-14.00 + 17 maja (niedz.) godz. 8.30-14.00 sprawdź szczegóły 


Dla kogo? 
  • Dla grafików kreatywnych oraz grafików DTP przygotowujących się do pracy w branży opakowań 
    a posługujących się Illustratorem i Photoshopem na poziomie przynajmniej podstawowym
  • Dla grafików pracujących w obszarze edycji opakowań chcących zdynamizować swoją prace

Prowadzi: Antoni Wawszczak – grafik DTP, na co dzień pracuje w agencji reklamowej, specjalizuje się w edycji opakowań utrudnionych, absolwent dwóch kierunków graficznych “Publishing School”

Program:
1. Zanim weźmiemy się do pracy…
    – brief kreatywny a wymagania techniczne
    – ograniczenia wynikające z technik drukowania, specyfiki drukarń oraz manuali klienta
2. Pusta kartka i co dalej?
    – kreacja opakowania vs realia DTP
    – co DTP dostaje od kreacji, a co się dzieje gdy sami jesteśmy kreacją
3. Siatki i wykrojniki, jak je czytać, aby trudne stało się łatwe
    – rodzaje siatek, przykłady wykrojników, rodzaje plików dostarczanych przez klienta
    – okienka, warstwy w pliku, organizacja pliku, skalowanie i wymiarowanie wykrojnika
    – praca z obrysem, kolory spotowe i overprint
4. Co widać na opakowaniu?
    – projektowanie frontu, kodowanie kolorystyczne, wizualizacja produktu, praca z bankami zdjęć
    – wiele faceʼów opakowania, dodanie tła, linkowanie plików Photoshopa i Illustratora, optymalizacja
5. Elementy obowiązkowe na opakowaniu: teksty, tabelki, logotypy, kody, elementy powtarzające się
6. Przeformatowania: zmiany siatki, wielkości, smaków, dostawców, serie opakowań
7. Szlachectwo zobowiązuje, czyli uszlachetnienia: kolory dodatkowe, lakiery, tłoczenia, farby pachnące i inne
8. “Płyń po morzach i oceanach”, czyli wysyłamy finalne pliki do klienta lub drukarni
9. Generowanie kodów kreskowych: rozmiary i kolory kodów, sprawdzanie poprawności kodów
10. Poszło do druku ale… akceptowanie u klienta, sugestie działu prawnego klienta, praca z poprawkami

Koszt orientacyjny: 560 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“Sukces to technika plus praca w teamie. – "Serdecznie dziękuję za ten rok. Byłam osobą, która swoją przygodę z 3D i animacją zaczynała w Publishing School od zera. Cieszę się bardzo, że udało mi się z Państwem aż tyle nauczyć. To była wspaniała przygoda ucząca prócz techniki również pracy zespołowej."”
Przygoda z 3D, Joanna Olesiak – Absolwentka 2014/15 – list z 9 lipca 2015 r.

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Kursy grafiki komputerowej

Już wiesz, już umiesz. Wszystko? Czy na pewno? Kursy: 2D, 3D, e-pub, koloru, digital reklamy, UX, animacji, copywritingu i inne. – Wybieraj, konkurencja nie śpi!