Publishing School w Krakowie

Kurs grafiki 3D



15-godz. kurs początkowy "Grafika 3D na Cinema 4D – bezstresowy start"

Termin najbliższej edycji:  19 lutego (środa) + 21 lutego (piątek) + 25 lutego (wtorek) + 27 lutego (czwartek) 2020 r. godz. 17.20–20.25 sprawdź szczegóły 

Prowadzi: dr inż. arch. Jakub Bil – wykładowca „Publishing School” specjalizujący się w grafice 3D na Cinema 4D

Dla kogo? 
Grafika 3D jest obecnie standardem, a Cinema 4D wyróżnia się wyjątkowo intuicyjnym interface. 
Już po kilku godzinach nauki z profesjonalistą skutecznie wejdziesz w trójwymiarową wirtualną przestrzeń.

Kto powinien się w niej znaleźć? – Graficy 2D rozszerzający swoje możliwości o wizualizacje 3D i animacje, architekci, 
web designerzy, fotograficy, realizatorzy prezentacji i spotów reklamowych, osoby aplikujące do pracy w agencjach reklamowych.

Program:
  1.  Interface programu Cinema 4D
  2.  Moduł modeling i narzędzia modelujące
  3.  Budowanie i modelowanie obiektów o umiarkowanym stopniu trudności typu: 
     robot, mebel, owoc, lustro, zabawka, lampa, kwiat, biżuteria
  4.  Moduł animacje i narzędzia animacji
  5.  Rendering i Advanced Render
  6.  Rendering animacji oraz obrazów statycznych
  7.  Modelowanie parametryczne, modelowanie Nurbs
  8.  Modelowanie obiektów organicznych
  9.  Tworzenie sceny do obrazów statycznych oraz animacji do wcześniej wymodelowanych przez siebie obiektów
  10.  Oświetlanie sceny, techniki oświetlania
  11.  Tekstury i shadery
  12.  Kamera w obrazach statycznych i animacji

Koszt orientacyjny: 500 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“W Publishing School wypowiedzieliśmy wojnę wykładom! Tego inni nie robią. A my? – Uczymy wyłącznie praktycznie. Po pierwsze przygotowujemy grafików do konkretnej pracy. Po drugie specjalizujemy. Na wydziałach: animacje 3D, web design i e-publikacje zajęć komputerowych jest aż 99%. W grafice poligraficznej 54% czasu nauki wypełniają komputery, 25% warsztaty, projekty publikacji i wycieczki do drukarń, a 21% zajęcia redakcyjne. Kreoawanie kampanii reklamowych wymaga 32% zajęć kreatywno-koncepcyjnych oraz 68% ćwiczeń komputerowych.
A jak uczyć, to tylko praktycznie, K.N-Wawszczak – dyrektor Szkoły

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Poligrafia DTP

Wydrukować można wszystko na wszystkim, ale tylko wtedy, kiedy perfekcyjnie pod względem typograficznym i technicznym przygotujesz pliki. – Tego właśnie uczymy!