Publishing School w Krakowie

Kurs e-publikacji



14-godz. kurs "Edycja publikacji elektronicznych w e-books"
formaty e-publikacji – rodzaje czytników – budowa pliku e-pub – użycie HTML i CSS – InDesign – Sigil
konwersje do mobi i e-pub – wykonanie krok po kroku przykładowej publikacji – e-czytelność

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: mgr Marcin Kośka – redaktor i konwerter publikacji elektronicznych

Program:
1. Co warto publikować w e-pub: podręczniki, instrukcje, katalogi, informatory, beletrystyka
2. Praca i perspektywy zawodowe konwertera
3. Wycena konwersji
4. Formaty publikacji elektronicznych
5. Rodzaje e-czytników
6. Budowa pliku e-pub
7. Przydatny zakres HTML i CSS
8. Przygotowanie książki w edytorze Sigil
9. Przygotowanie książki w programie InDesign
10. Konwersja z formatu e-pub do mobi
11. Konwersja z formatu pdf do e-pub
12. Podstawy wyrażeń regularnych
13. Wykonanie krok po kroku przykładowej publikacji w e-books
14. Czytelność e-publikacji i dystrybucja książek elektronicznych

Koszt orientacyjny: 460 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“Gwiazdy, trudne dzieci, dojne krowy, psy, to nie komplementy ani słowa obraźliwe. – To elementy poważnego marketingu każdej, szczególnie małej firmy. Aby mogła przetrwać musi ustalić: co wytwarzać, w co inwestować, co się opłaca. Jednym słowem musi stworzyć tzw. portfel własnych produktów. Każdy z czterech typów produktów jest inny i bardzo ważny. Na przykład dojne krowy to takie produkty, które systematycznie dostarczją firmie dość pewne zyski. Są życiodajne jak dojone codziennie mleko. Z nich można finasować gwazdy i trudne dzieci. Ale jak je pozyskać, ile ich ma być? A gdy już są, to co z psami? Ile ma być gwiazd, a ile trudnych dzieci? – No cóż, marketing w small businessie to wielka i przydatna wiedza. Uczymy jej w Publishing School.”
Zawartość portfela, K.N-Wawszczak - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 250 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
1430 fanów na facebook'u
924 absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
ponad 1050 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika reklamowa

Pojedyncza reklama to przeszłość, prawie każdy potrafi ją zrobić. Teraźniejszość należy do kampanii reklamowych. A przyszłość? – Odkryj z nami swoją kreatywność!