Publishing School w Krakowie

Kurs e-publikacji



14-godz. kurs "Edycja publikacji elektronicznych w e-books"
formaty e-publikacji – rodzaje czytników – budowa pliku e-pub – użycie HTML i CSS – InDesign – Sigil
konwersje do mobi i e-pub – wykonanie krok po kroku przykładowej publikacji – e-czytelność

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: mgr Marcin Kośka – redaktor i konwerter publikacji elektronicznych

Program:
1. Co warto publikować w e-pub: podręczniki, instrukcje, katalogi, informatory, beletrystyka
2. Praca i perspektywy zawodowe konwertera
3. Wycena konwersji
4. Formaty publikacji elektronicznych
5. Rodzaje e-czytników
6. Budowa pliku e-pub
7. Przydatny zakres HTML i CSS
8. Przygotowanie książki w edytorze Sigil
9. Przygotowanie książki w programie InDesign
10. Konwersja z formatu e-pub do mobi
11. Konwersja z formatu pdf do e-pub
12. Podstawy wyrażeń regularnych
13. Wykonanie krok po kroku przykładowej publikacji w e-books
14. Czytelność e-publikacji i dystrybucja książek elektronicznych

Koszt orientacyjny: 460 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“Sukces to technika plus praca w teamie. – "Serdecznie dziękuję za ten rok. Byłam osobą, która swoją przygodę z 3D i animacją zaczynała w Publishing School od zera. Cieszę się bardzo, że udało mi się z Państwem aż tyle nauczyć. To była wspaniała przygoda ucząca prócz techniki również pracy zespołowej."”
Przygoda z 3D, Joanna Olesiak – Absolwentka 2014/15 – list z 9 lipca 2015 r.

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1300 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika reklamowa

Pojedyncza reklama to przeszłość, prawie każdy potrafi ją zrobić. Teraźniejszość należy do kampanii reklamowych. A przyszłość? – Odkryj z nami swoją kreatywność!