Publishing School w Krakowie

Kurs e-publikacji



14-godz. kurs "Edycja publikacji elektronicznych w e-books"
formaty e-publikacji – rodzaje czytników – budowa pliku e-pub – użycie HTML i CSS – InDesign – Sigil
konwersje do mobi i e-pub – wykonanie krok po kroku przykładowej publikacji – e-czytelność

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: mgr Marcin Kośka – redaktor i konwerter publikacji elektronicznych

Program:
1. Co warto publikować w e-pub: podręczniki, instrukcje, katalogi, informatory, beletrystyka
2. Praca i perspektywy zawodowe konwertera
3. Wycena konwersji
4. Formaty publikacji elektronicznych
5. Rodzaje e-czytników
6. Budowa pliku e-pub
7. Przydatny zakres HTML i CSS
8. Przygotowanie książki w edytorze Sigil
9. Przygotowanie książki w programie InDesign
10. Konwersja z formatu e-pub do mobi
11. Konwersja z formatu pdf do e-pub
12. Podstawy wyrażeń regularnych
13. Wykonanie krok po kroku przykładowej publikacji w e-books
14. Czytelność e-publikacji i dystrybucja książek elektronicznych

Koszt orientacyjny: 460 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“User Experience (UX) w dosłownym tłumaczeniu oznacza "doświadczenie użytkownika". To takie projektowanie stron www, serwisów i oprogramowania, które pozwala użytkownikom komputerów oraz urządzeń mobilnych sprawnie i skutecznie dotrzeć do poszukiwanych informacji, czyli look+feel+usability. UX jako interdyscyplinarna, nowa wiedza szeroko stosowana w strategiach rynkowych wykorzystuje zasady psychologii, socjologii, marketingu, ergonomii. Dzięki temu aplikacje w Internecie są poprawne technicznie, funkcjonalne, intuicyjne, a informacje atrakcyjne, estetyczne, budzące zaufanie. Aby uzyskać taki efekt web designer musi dokładnie wyobrazić sobie zachowania użytkownika oraz szczegółowo zdefiniować jego potrzeby. ”
User Experience, Łukasz Mikulski – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1240 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Poligrafia DTP

Wydrukować można wszystko na wszystkim, ale tylko wtedy, kiedy perfekcyjnie pod względem typograficznym i technicznym przygotujesz pliki. – Tego właśnie uczymy!