Publishing School w Krakowie

Kurs: Opakowania – jak zacząć i jak skończyć

Kurs: Opakowania – jak zacząć i jak skończyć
Opakowania – jak zacząć i jak skończyć
projektowanie i przygotowanie do druku
15 godz.

Dla kogo?  
  • Dla grafików kreatywnych oraz grafików DTP przygotowujących się do pracy w branży opakowań a posługujących się Illustratorem i Photoshopem na poziomie przynajmniej podstawowym
  • Dla grafików pracujących w obszarze edycji opakowań chcących zdynamizować swoją pracę

Prowadzi: Antoni Wawszczak – grafik DTP pracujący w prestiżowej agencji reklamowej, specjalizuje się w edycji opakowań utrudnionych, do druku różnymi technikami, dwukrotny absolwent “Publishing School”

Program:
1. Identyfikacja obszaru opakowań: funkcje opakowań, rodzaje, reprezentatywne przykłady
2. Zanim weźmiemy się do pracy...
– brief kreatywny a wymagania techniczne
– ograniczenia wynikające z technik drukowania, specyfika drukarń
– przepisy prawne i manuale/specyfikacje klienta
3. Pusta kartka i co dalej?
– kreacja opakowania vs realia DTP
– co DTP dostaje od kreacji, a co się dzieje gdy sami jesteśmy kreacja
4. Siatki i wykrojniki, jak je czytać aby trudne stało się łatwe
– rodzaje siatek, przykłady wykrojników, rodzaje plików dostarczanych przez klienta
– okienka, warstwy w pliku, organizacja pliku, skalowanie i wymiarowanie wykrojnika
– praca z obrysem, kolory spotowe i overprint
5. Co widać na opakowaniu?
– projektowanie frontu, kodowanie kolorystyczne, wizualizacja produktu, praca z bankami zdjęć
– wiele face’ów opakowania, dodanie tła, linkowanie plików Photoshopa i Illustratora, optymalizacja
6. Elementy obowiązkowe na opakowaniu: teksty, tabelki, logotypy, kody, elementy powtarzające się
7. Przeformatowania: zmiany siatki, wielkości, smaków, dostawców, serie opakowań
8. Szlachectwo zobowiązuje, czyli uszlachetnienia: kolory dodatkowe, lakiery, tłoczenia, farby pachnące i inne
9. “Płyń po morzach i oceanach”, czyli wysyłamy finalne pliki do klienta lub drukarni
10. Generowanie kodów kreskowych: rozmiary i kolory kodów, sprawdzanie poprawności kodów
11. Poszło do druku ale... akceptowanie u klienta, sugestie działu prawnego klienta, praca z poprawkami

Koszt orientacyjny: 390 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Rezerwacja miejsc

*
 Pola zaznaczone są wymagane




 Zapisz się do newsletter'a: • Publishing School

Polecamy kurs

02|02|2019 Kurs: Opakowania – jak zacząć i jak skończyć? (projektowanie i przygotowanie do druku)

14-godz. kurs "Opakowania – jak zacząć i jak skończyć" projektowanie i przygotowanie do druku Termin: 2 luty (sobota) oraz 3 luty 2019 r. (niedziela) god..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

09|02|2019 Kurs: Illustrator od podstaw

13-godz. kurs "Illustrator od podstaw" Termin: 9 luty (sobota) + 10 luty 2019 r. (niedziela) godz. 14.15 – 19.45 Miejsce: "Publishing School&rdq..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

16|02|2019 Warsztaty: Copywriting, czyli jak się reklamować za pomocą słowa

13 godz. warsztaty "Copywriting, czyli jak się reklamować przy pomocy słowa" Termin: 16 luty (sobota) + 17 luty 2019 r. (niedziela) godz. 14.15 – 19.4..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

22|02|2019 Kurs: Tworzenie animacji w After Effects

18-godz. kurs Tworzenie animacji w After Effects Rozpoczynamy przygodę z profesjonalną animacją – połączymy wideo z grafiką, tekstem i fotografią dodamy efekty specja..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

22|03|2019 Kurs: Tworzenie filmów w Final Cut Pro X

17-godz. kurs z promocją "Tworzenie filmów w Final Cut Pro X" Poziom podstawowy – to coś dla Ciebie! Termin: 22 marca (pt.) godz. 18.00&ndas..... Szczegóły
Poinformuj znajomych