Publishing School w Krakowie

Prace dyplomowe i clipy słuchaczy kierunków: 3D, animacje, multimedia

Z nami zaczynali – tak tworzą teraz

Film: Mechaniczna ekologia"


Autor: Taras Goral – absolwent 2016/17 (praca dyplomowa)

Film: "Winnica w starej twierdzy"


Autor: Łukasz Błaszczyk – absolwent 2016/17 (praca dyplomowa)

Film: "Deep imagination"


Autor: Magdalena Danikiewicz – absolwentka 2016/17 (praca dyplomowa)

Film: "Świetlana przeszłość"


Autor: Olaf Bucki – absolwent 2016/17 (praca dyplomowa)

Film: "Tak ptaki widzą Kraków"


Autor filmu z drona oraz montażu: Kacper Kruczek słuchacz 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Kolizja w kosmosie"


Autor: słuchacz 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Eksplozja beczki"


Autor: słuchacz 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Reklama aplikacji mobilnej 4


Autor: Uczestnik kursu "Tworzenie animacji After Effects" 2017

Reklama aplikacji mobilnej 3


Autor: Uczestnik kursu "Tworzenie animacji After Effects" 2017

Reklama aplikacji mobilnej 2


Autor: Uczestnik kursu "Tworzenie animacji After Effects" 2017 

Reklama aplikacji mobilnej 1


Autor: uczestnik kursu "Tworzenie animacji After Effects" 2017 

Film: "Sovka"


Autor: słuchaczka 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Kot i pies"


Autor: słuchaczka 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Przygarnij weterana"


Autor: słuchacz 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Czy wiesz, że:

“User Experience (UX) w dosłownym tłumaczeniu oznacza "doświadczenie użytkownika". To takie projektowanie stron www, serwisów i oprogramowania, które pozwala użytkownikom komputerów oraz urządzeń mobilnych sprawnie i skutecznie dotrzeć do poszukiwanych informacji, czyli look+feel+usability. UX jako interdyscyplinarna, nowa wiedza szeroko stosowana w strategiach rynkowych wykorzystuje zasady psychologii, socjologii, marketingu, ergonomii. Dzięki temu aplikacje w Internecie są poprawne technicznie, funkcjonalne, intuicyjne, a informacje atrakcyjne, estetyczne, budzące zaufanie. Aby uzyskać taki efekt web designer musi dokładnie wyobrazić sobie zachowania użytkownika oraz szczegółowo zdefiniować jego potrzeby. ”
User Experience, Łukasz Mikulski – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1200 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
850 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Kursy grafiki komputerowej

Już wiesz, już umiesz. Wszystko? Czy na pewno? Kursy: 2D, 3D, e-pub, koloru, digital reklamy, UX, animacji, copywritingu i inne. – Wybieraj, konkurencja nie śpi!