Publishing School w Krakowie

Prace dyplomowe i clipy słuchaczy kierunków: 3D i animacje

Z nami zaczynali – tak tworzą teraz

Film: "Cujo 3000"


Autor: Stanisław Żurowski - absolwent 2018/19 (praca dyplomowa)

Film: "Kolorowa animacja"


Autor: Agata Madyńska – absolwentka 2018/19 (praca dyplomowa)

Film: "Bee creative"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (praca dyplomowa)

Film: "Spadające kulki"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Postać 3D"


Autor: Klaudia Jachymczyk - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Drzewo"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Emiter"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Joker"


Autor: Agata Madyńska - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Attractor"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Helikopter"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Twarz"


Autor: Aleksandra Baran - słuchaczka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Stół"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Avatar"


Autor: Justyna Bajda - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Zjeżdżalnia"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Czy wiesz, że:

“Jednorazowe ulotkowanie to reklama. Baner outdoorowy na budynku też. Jedna edycja clipu na ekranie ulicznym, nadal tylko reklama.
Ale wszystko to razem, zaplanowane, zintegrowane, mocno skierowane do konkretnej grupy docelowej, to już kampania reklamowa.
Jej wielkość zależy od budżetu, spodziewanych efektów wizerunkowych, informacyjnych czy finansowych, od świadomości reklamodawcy. Dobra kampania nie musi być piękna. Ma być skuteczna. Klucz do jej konstrukcji to odpowiedź na pięć podstawowych pytań: Co nadawać? Gdzie nadawać? W jakim stylu? Kiedy nadawać? Ile razy?
Kampania reklamowa, Źródło: KN-Waw, Podst. marketingu, Wyd. Publishing School

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 250 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
1450 fanów na facebook'u
924 absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
ponad 1050 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Kursy grafiki komputerowej

Już wiesz, już umiesz. Wszystko? Czy na pewno? Kursy: 2D, 3D, e-pub, koloru, digital reklamy, UX, animacji, copywritingu i inne. – Wybieraj, konkurencja nie śpi!