Publishing School w Krakowie

Prace dyplomowe i clipy słuchaczy kierunków: 3D i animacje

Z nami zaczynali – tak tworzą teraz

Film: "Cujo 3000"


Autor: Stanisław Żurowski - absolwent 2018/19 (praca dyplomowa)

Film: "Kolorowa animacja"


Autor: Agata Madyńska – absolwentka 2018/19 (praca dyplomowa)

Film: "Bee creative"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (praca dyplomowa)

Film: "Spadające kulki"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Postać 3D"


Autor: Klaudia Jachymczyk - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Drzewo"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Emiter"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Joker"


Autor: Agata Madyńska - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Attractor"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Helikopter"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Twarz"


Autor: Aleksandra Baran - słuchaczka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Stół"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Avatar"


Autor: Justyna Bajda - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Zjeżdżalnia"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Czy wiesz, że:

“Takie jest nasze środowisko. – "Zawsze chętnie poprę Szkołę bo było mi w niej dobrze. Wspaniali, kompetentni nauczyciele, miła atmosfera, kawa. Ale najważniejsze, że wreszcie mam znajomych, którzy potrafią doradzić i pomóc w zawiłościach grafiki komputerowej. Smutno mi, że dla mnie Szkoła się już skończyła."”
Nauczyciele, kawa, atmosfera, Absolwentka 2014/15 - list z 19.06.2015 r.

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 250 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
1430 fanów na facebook'u
924 absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
ponad 1050 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika reklamowa

Pojedyncza reklama to przeszłość, prawie każdy potrafi ją zrobić. Teraźniejszość należy do kampanii reklamowych. A przyszłość? – Odkryj z nami swoją kreatywność!