Publishing School w Krakowie

Portfolia Absolwentów

Portfolio grafika 3D


Autor: Magdalena Danikiewicz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D


Autor: Taras Goral – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D


Autor: Łukasz Błaszczyk – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Teresa Szyngiera – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Joanna Zimmer – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Marta Wawrzynkiewicz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Magdalena Spyrka – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Michał Pyryt – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Monika Lenart-Kozieł – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Justyna Kraszewska – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Marta Kirsz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Krzysztof Biernat – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Ołena Cikuj – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Monika Bała – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Czy wiesz, że:

“User Experience (UX) w dosłownym tłumaczeniu oznacza "doświadczenie użytkownika". To takie projektowanie stron www, serwisów i oprogramowania, które pozwala użytkownikom komputerów oraz urządzeń mobilnych sprawnie i skutecznie dotrzeć do poszukiwanych informacji, czyli look+feel+usability. UX jako interdyscyplinarna, nowa wiedza szeroko stosowana w strategiach rynkowych wykorzystuje zasady psychologii, socjologii, marketingu, ergonomii. Dzięki temu aplikacje w Internecie są poprawne technicznie, funkcjonalne, intuicyjne, a informacje atrakcyjne, estetyczne, budzące zaufanie. Aby uzyskać taki efekt web designer musi dokładnie wyobrazić sobie zachowania użytkownika oraz szczegółowo zdefiniować jego potrzeby. ”
User Experience, Łukasz Mikulski – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1370 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1000 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Web design

Jeśli czegoś nie ma w internecie, nie istnieje. Podstawą internetowego życia jest mobilna, dobrze wypozycjonowana www. Web grafika, WordPress, HTML, CSS, UX. – Startuj!