Portfolia Absolwentów
Portfolio grafika reklamowego 2020
Autor: Łukasz Okarmus – absolwent 2019/20 (portfolio jako część pracy dyplomowej)
Portfolio grafika reklamowego 2020
Autor: Weronika Stafa – absolwentka 2019/20 (portfolio jako część pracy dyplomowej)
Portfolio grafika DTP 2020
Autor: Joanna Sewastynowicz – absolwentka 2019/20 (portfolio jako część pracy dyplomowej)
Portfolio grafika reklamowego 2020
Autor: Weronika Wójcik – absolwentka 2019/20 (portfolio jako część pracy dyplomowej)
Portfolio grafika 3D 2020
Autor: Karolina Gorączko – absolwentka 2019/20 (portfolio jako część pracy dyplomowej)
Portfolio grafika DTP i fotografa 2020
Autor: Anna Kamińska – absolwentka 2019/20 (portfolio jako część pracy dyplomowej)
Portfolio grafika reklamowego 2020
Autor: Paulina Pietras – absolwentka 2019/20 (portfolio jako część pracy dyplomowej)
Portfolio grafika DTP 2019
Autor: Kinga Mieszkowska absolwentka 2018/19 (portfolio jako część pracy dyplomowej)
Portfolio grafika 3D 2019
Autor: Agata Madyńska – absolwentka 2018/19 (portfolio jako część pracy dyplomowej)
Portfolio grafika 3D 2018
Autor: Fryderyk Szandała – absolwent 2017/18 (portfolio jako część pracy dyplomowej)
Portfolio grafika 3D
Autor: Magdalena Danikiewicz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)
Portfolio grafika 3D
Autor: Taras Goral – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)
Portfolio grafika 3D
Autor: Łukasz Błaszczyk – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)
Portfolio grafika DTP
Autor: Teresa Szyngiera – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)
Czy wiesz, że:
“W Publishing School wypowiedzieliśmy wojnę wykładom! Tego inni nie robią. A my? – Uczymy wyłącznie praktycznie. Po pierwsze przygotowujemy grafików do konkretnej pracy. Po drugie specjalizujemy. Na wydziałach: animacje 3D, web design i e-publikacje zajęć komputerowych jest aż 99%. W grafice poligraficznej 54% czasu nauki wypełniają komputery, 25% warsztaty, projekty publikacji i wycieczki do drukarń, a 21% zajęcia redakcyjne. Kreoawanie kampanii reklamowych wymaga 32% zajęć kreatywno-koncepcyjnych oraz 68% ćwiczeń komputerowych.
”
”
A jak uczyć, to tylko praktycznie, K.N-Wawszczak – dyrektor Szkoły
Publishing School w liczbach
Zobacz kierunek
