Publishing School w Krakowie

Portfolia Absolwentów

Portfolio grafika DTP 2019


Autor: Kinga Mieszkowska absolwentka 2018/19 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D 2019


Autor: Agata Madyńska – absolwentka 2018/19 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D 2018


Autor: Fryderyk Szandała – absolwent 2017/18 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D


Autor: Magdalena Danikiewicz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D


Autor: Taras Goral – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D


Autor: Łukasz Błaszczyk – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Teresa Szyngiera – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Marta Wawrzynkiewicz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Magdalena Spyrka – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Michał Pyryt – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Monika Lenart-Kozieł – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Justyna Kraszewska – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Marta Kirsz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Ołena Cikuj – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Czy wiesz, że:

“Do grafiki 3D wykorzystuje się wiele aplikacji. Każdy z programów ma swoich fanów i zaciekłych przeciwników.
Na topie są obecnie trzej profesjonalni giganci, którzy różnią się zarówno filozofią jak i interfce. Są to: 3ds Max, Maya, Cinema 4D. Przy ich pomocy stworzono współczesne kino, clipy, efekty specjalne i poważne wizualizacje.
Drugą ligę otwiera Blender. Jest co prawda gratisowy lecz jego popularność hamuje nieco dość skomplikowany interface. ”
Topowe aplikacje grafiki 3D, Jakub Bil – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 250 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
1430 fanów na facebook'u
924 absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
ponad 1050 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Poligrafia DTP

Wydrukować można wszystko na wszystkim, ale tylko wtedy, kiedy perfekcyjnie pod względem typograficznym i technicznym przygotujesz pliki. – Tego właśnie uczymy!