Publishing School w Krakowie

Kampanie reklamowe realizowane przez słuchaczy Reklamy

Animacja reklamowa jako element kampanii


Autor: Łukasz Okarmus - absolwent 2019/20 

Kampania reklamowa dla firmy Kerim


Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Weronika Stafa – absolwentka 2019/20

Kampania reklamowa dla firmy Pomocna Kadrowa


Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Łukasz Okarmus – absolwent 2019/20

Kampania reklamowa dla firmy Transgaz


Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Weronika Wójcik – absolwentka 2019/20


Czy wiesz, że:

“Word Press to obecnie najpopularniejszy CMS (system zarządzania teścią) na świecie. – To skrypt do tworzenia blogów oraz stron www. Jest intuicyjny i stosunkowo prosty. Dodatkowo jest gratisowy, czyli dostępny w open source. Swobodne posługiwanie się nim wymaga jednak wprowadzenia przez doświadczonego web designera. Word Press pozwala korzystać z darmowych lub płatnych szablonów graficznych. Można też tworzyć własne.”
Word Press, Andrzej Firlet - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1550 obserwujących na facebook'u
956 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Web design

Jeśli czegoś nie ma w internecie, nie istnieje. Podstawą internetowego życia jest mobilna, dobrze wypozycjonowana www. Web grafika, WordPress, HTML, CSS, UX. – Startuj!