Publishing School w Krakowie

Kampanie reklamowe realizowane przez słuchaczy Reklamy

Kampania reklamowa dla firmy Mati&Rufi


Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Bartosz Sobkowiak – absolwent 2019/20

Animacja reklamowa jako element kampanii


Autor: Łukasz Okarmus - absolwent 2019/20 

Kampania reklamowa dla firmy Kerim


Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Weronika Stafa – absolwentka 2019/20

Kampania reklamowa dla firmy Pomocna Kadrowa


Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Łukasz Okarmus – absolwent 2019/20

Kampania reklamowa dla firmy Transgaz


Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Weronika Wójcik – absolwentka 2019/20


Czy wiesz, że:

“Zasada, pracuję więc wiem wszystko, nie do końca jest słuszna. Technika błyskawicznie się zmienia, a konkurencja nie śpi. Codzienną praktykę trzeba więc uzupełniać systematycznym i dobrze zorganizowanym poznawaniem nowości. – "Podczas tego roku nauki w Publishing School zyskałam pewność siebie w obsłudze programów graficznych i dobrze zrozumiałam procesy poligraficzne. Teraz mam lepszy kontakt z klientami, szybciej i poprawnie wykonuję pliki. Dzięki temu drukarnia cyfrowa, w kórej pracuję ma po prostu więcej zleceń."”
To się przydało, Anna Łabędź - Absolwentka 2014/15

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Kursy grafiki komputerowej

Już wiesz, już umiesz. Wszystko? Czy na pewno? Kursy: 2D, 3D, e-pub, koloru, digital reklamy, UX, animacji, copywritingu i inne. – Wybieraj, konkurencja nie śpi!