Publishing School w Krakowie

Kampanie reklamowe realizowane przez słuchaczy Reklamy

Kampania reklamowa dla firmy Mati&Rufi


Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Bartosz Sobkowiak – absolwent 2019/20

Animacja reklamowa jako element kampanii


Autor: Łukasz Okarmus - absolwent 2019/20 

Kampania reklamowa dla firmy Kerim


Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Weronika Stafa – absolwentka 2019/20

Kampania reklamowa dla firmy Pomocna Kadrowa


Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Łukasz Okarmus – absolwent 2019/20

Kampania reklamowa dla firmy Transgaz


Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Weronika Wójcik – absolwentka 2019/20


Czy wiesz, że:

“Jeszcze niedawno uważano, że kształcić powinniśmy tylko dzieci i młodzież. Jednak trzęsienia na rynku pracy, błyskawicznie zmieniające się technologie, wydłużenie życia spowodowały odkrycie nowej dziedziny, andragogiki. To nauka o uczeniu się dorosłych, którzy co prawda umieją dużo, ale ich kwalifikacje szybko się starzeją. Nie pomoże doświadczenie, czasem nawet działa na naszą niekorzyść. Przeterminowane kwalifikacje sprawiają, że potrzebą cywilizacyjną jest lifelong learning, czyli uczenie się przez całe życie. Także w starości musimy się uczyć! – Jak być starymi.
Lifelong learning, Źródło: KN-Waw, Podst. poligrafii, Wyd. Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Poligrafia DTP

Wydrukować można wszystko na wszystkim, ale tylko wtedy, kiedy perfekcyjnie pod względem typograficznym i technicznym przygotujesz pliki. – Tego właśnie uczymy!