Publishing School w Krakowie

Sławomir Fritz


Sławomir Fritz

Do Zespołu dołączył niedawno lecz już zdążył zaskarbić sobie sympatię kolegów. Na codzień - pracownik wydawnictwa UEK, w czasie wolnym - specjalista od wyścigów długodystansowych. Wielokrotnie ukończył wyścig Bałtyk-Bieszczady tour liczący "zaledwie" 1008 kilometrów. Największe marzenie to wziąć udział w największym wyścigu kolarskim w Europie, czyli Paris–Brest–Paris. Romansuje także z bieganiem - ukończył kilka maratonów w całej Polsce.

Czy wiesz, że:

“Do grafiki 3D wykorzystuje się wiele aplikacji. Każdy z programów ma swoich fanów i zaciekłych przeciwników.
Na topie są obecnie trzej profesjonalni giganci, którzy różnią się zarówno filozofią jak i interfce. Są to: 3ds Max, Maya, Cinema 4D. Przy ich pomocy stworzono współczesne kino, clipy, efekty specjalne i poważne wizualizacje.
Drugą ligę otwiera Blender. Jest co prawda gratisowy lecz jego popularność hamuje nieco dość skomplikowany interface. ”
Topowe aplikacje grafiki 3D, Jakub Bil – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1240 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Front-end development

Logiczne myślenie, średni angielski, trochę matematyki. To start do nauki budowania aplikacji internetowych. HTML, CSS, Framework, JavaScript. – Zawód na topie!