Publishing School w Krakowie

Sławomir Fritz


Sławomir Fritz

Do Zespołu dołączył niedawno lecz już zdążył zaskarbić sobie sympatię kolegów. Na codzień - pracownik wydawnictwa UEK, w czasie wolnym - specjalista od wyścigów długodystansowych. Wielokrotnie ukończył wyścig Bałtyk-Bieszczady tour liczący "zaledwie" 1008 kilometrów. Największe marzenie to wziąć udział w największym wyścigu kolarskim w Europie, czyli Paris–Brest–Paris. Romansuje także z bieganiem - ukończył kilka maratonów w całej Polsce.

Czy wiesz, że:

“User Experience (UX) w dosłownym tłumaczeniu oznacza "doświadczenie użytkownika". To takie projektowanie stron www, serwisów i oprogramowania, które pozwala użytkownikom komputerów oraz urządzeń mobilnych sprawnie i skutecznie dotrzeć do poszukiwanych informacji, czyli look+feel+usability. UX jako interdyscyplinarna, nowa wiedza szeroko stosowana w strategiach rynkowych wykorzystuje zasady psychologii, socjologii, marketingu, ergonomii. Dzięki temu aplikacje w Internecie są poprawne technicznie, funkcjonalne, intuicyjne, a informacje atrakcyjne, estetyczne, budzące zaufanie. Aby uzyskać taki efekt web designer musi dokładnie wyobrazić sobie zachowania użytkownika oraz szczegółowo zdefiniować jego potrzeby. ”
User Experience, Łukasz Mikulski – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1300 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Front-end development

Logiczne myślenie, średni angielski, trochę matematyki. To start do nauki budowania aplikacji internetowych. HTML, CSS, Framework, JavaScript. – Zawód na topie!