Publishing School w Krakowie

Sławomir Fritz


Sławomir Fritz

Do Zespołu dołączył niedawno lecz już zdążył zaskarbić sobie sympatię kolegów. Na codzień - pracownik wydawnictwa UEK, w czasie wolnym - specjalista od wyścigów długodystansowych. Wielokrotnie ukończył wyścig Bałtyk-Bieszczady tour liczący "zaledwie" 1008 kilometrów. Największe marzenie to wziąć udział w największym wyścigu kolarskim w Europie, czyli Paris–Brest–Paris. Romansuje także z bieganiem - ukończył kilka maratonów w całej Polsce.

Czy wiesz, że:

“W Publishing School wypowiedzieliśmy wojnę wykładom! Tego inni nie robią. A my? – Uczymy wyłącznie praktycznie. Po pierwsze przygotowujemy grafików do konkretnej pracy. Po drugie specjalizujemy. Na wydziałach: animacje 3D, web design i e-publikacje zajęć komputerowych jest aż 99%. W grafice poligraficznej 54% czasu nauki wypełniają komputery, 25% warsztaty, projekty publikacji i wycieczki do drukarń, a 21% zajęcia redakcyjne. Kreoawanie kampanii reklamowych wymaga 32% zajęć kreatywno-koncepcyjnych oraz 68% ćwiczeń komputerowych.
A jak uczyć, to tylko praktycznie, K.N-Wawszczak – dyrektor Szkoły

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1300 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Poligrafia DTP

Wydrukować można wszystko na wszystkim, ale tylko wtedy, kiedy perfekcyjnie pod względem typograficznym i technicznym przygotujesz pliki. – Tego właśnie uczymy!