Publishing School w Krakowie

Sławomir Fritz


Sławomir Fritz

Do Zespołu dołączył niedawno lecz już zdążył zaskarbić sobie sympatię kolegów. Na codzień - pracownik wydawnictwa UEK, w czasie wolnym - specjalista od wyścigów długodystansowych. Wielokrotnie ukończył wyścig Bałtyk-Bieszczady tour liczący "zaledwie" 1008 kilometrów. Największe marzenie to wziąć udział w największym wyścigu kolarskim w Europie, czyli Paris–Brest–Paris. Romansuje także z bieganiem - ukończył kilka maratonów w całej Polsce.

Czy wiesz, że:

“Barwa to nie to samo, co kolor. – W DTP i drukowaniu rozróżnienie tych pojęć ma podstawowe, decydujące o jakości grafiki znaczenie. Barwa jest naszym wrażeniem wzrokowym, na dodatek subiektywnym. Powstaje w mózgu podczas analizy docierającego do niego z oka swiatła. Barwa ma trzy atrybury: kolor, nasycenie, jasność. Kolor jest więc jedynie jedną z cech barwy. Istnieją więc barwy kolorowe i niekolorowe. Każdy człowiek ma własne widzenie barwy. Dlatego w DTP barwy ułożone w modele, definiuje się matematycznie, a na drukach sprawdza nie "na oko", lecz przy pomocy densytometrów, kolorymetrów lub spektofotometrów.”
Kolor, czy barwa?, Mirosław Klotzer - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika reklamowa

Pojedyncza reklama to przeszłość, prawie każdy potrafi ją zrobić. Teraźniejszość należy do kampanii reklamowych. A przyszłość? – Odkryj z nami swoją kreatywność!