Marcin Bućwiński

Marcin Bućwiński
Ostoja spokoju, nie ma siły która byłaby wstanie wyprowadzić go z równowagi. Nad współzawodnictwo przedkłada wypady do Lasu Wolskiego czy weekendowe wycieczki po Jurze Krakowskiej.Czy wiesz, że:
“Jednorazowe ulotkowanie to reklama. Baner outdoorowy na budynku też. Jedna edycja clipu na ekranie ulicznym, nadal tylko reklama.
Ale wszystko to razem, zaplanowane, zintegrowane, mocno skierowane do konkretnej grupy docelowej, to już kampania reklamowa.
Jej wielkość zależy od budżetu, spodziewanych efektów wizerunkowych, informacyjnych czy finansowych, od świadomości reklamodawcy. Dobra kampania nie musi być piękna. Ma być skuteczna. Klucz do jej konstrukcji to odpowiedź na pięć podstawowych pytań: Co nadawać? Gdzie nadawać? W jakim stylu? Kiedy nadawać? Ile razy?
”
Ale wszystko to razem, zaplanowane, zintegrowane, mocno skierowane do konkretnej grupy docelowej, to już kampania reklamowa.
Jej wielkość zależy od budżetu, spodziewanych efektów wizerunkowych, informacyjnych czy finansowych, od świadomości reklamodawcy. Dobra kampania nie musi być piękna. Ma być skuteczna. Klucz do jej konstrukcji to odpowiedź na pięć podstawowych pytań: Co nadawać? Gdzie nadawać? W jakim stylu? Kiedy nadawać? Ile razy?
”
Kampania reklamowa, Źródło: KN-Waw, Podst. marketingu, Wyd. Publishing School
Publishing School w liczbach
Zobacz kierunek
