Publishing School w Krakowie

Blog Publishing School

28 | 5 | 2020

Gdzie szukać pracy jako freelancer?

Publikuje: Publishing School

Useme.com to serwis pracy zdalnej, który umożliwia zaprezentowanie swojego portfolio oraz znalezienie zleceń do wykonania bez konieczności zakładania firmy. Ogólne założenia są takie:  ...więcej


25 | 5 | 2020

Czy wiecie jak będziemy pracować po pandemii?

Publikuje: Publishing School

Większość firm została zmuszona do całkowitej zmiany funkcjonowania. Z konieczności kto tylko może pracuje z domu. Wideokonferencje są codziennością. Co na to eksperci badający rynek pracy?  ...więcej


21 | 5 | 2020

Wystartował nabór na rok 2020/21 do "Publishing School"

Publikuje: Publishing School

Uczymy zawodów graficznych, które dają możliwość pracy zdalnej oraz elastycznego organizowania profesjonalnych zadań. A to teraz tak ważne. Zapraszamy na jeden z czterech rocznych kierunków:  ...więcej


18 | 5 | 2020

Wirtualne targi książki BookTarg

Publikuje: Publishing School

To nowe wydarzenie branży wydawniczej. Sposób na poradzenie sobie z aktualnymi ograniczeniami. BookTarg odbędzie się w dniach 21-24 maja 2020 r. Organizatorami są Allegro, Legimi oraz lubimyczytać.pl. Na razie wiadomo, że:  ...więcej


13 | 5 | 2020

Nie daj się oszukać!

Publikuje: Publishing School

Rodo obowiązuje już od dwóch lat. Niestety nie wszystkie firmy je respektują. Zbyt często żądają od nas udostępnienia danych wrażliwych, w tym dowodu osobistego. Dotyczy to np. dostawców prądu, gazu, operatorów telekomunikacyjnych i firm, w których staramy się o pracę. Dlatego przypominamy Wam, że:  ...więcej


07 | 5 | 2020

Szukasz pracy? Chcemy pomóc

Publikuje: Publishing School

Obecnie wszyscy stoimy przed dużym wyzwaniem, wymuszającym przystosowanie się do nowej, zupełnie innej rzeczywistości. Dotyczy to również spraw zawodowych. Dlatego w tych trudnych czasach postanowiliśmy rozszerzyć kategorie udostępnianych przez nas propozycji pracy.   ...więcej


04 | 5 | 2020

Spotkajmy się... online?

Publikuje: Publishing School

Panująca na świecie pandemia koronawirusa wymusiła na nas ograniczenie wzajemnych kontaktów. Brzmi to dziwnie, wręcz nierealnie. Ale właśnie z taką rzeczywistością przyszło nam się zmierzyć. Nie możemy spotykać się na mieście ani w parku. Nie powinniśmy odwiedzać rodziny i znajomych. A przecież kontakt z bliskimi jest tak ważny! Dodatkowo dla wielu z nas skomplikowały się relacje zawodowe. Szereg firm wprowadziło tryb online. Pojawiły się jednak nowe możliwości pracy, choć na początku zupełnie ich sobie nie wyobrażaliśmy. Pomogła technologia, zwłaszcza aplikacje do prowadzenia wideorozmów.    ...więcej


28 | 4 | 2020

Akcydensy – z serii "Dziwne słowa"

Publikuje: Publishing School

Każdy ma z nimi kontakt. Wykorzystujemy je codziennie: sprawdzamy, czytamy, zginamy, pieczętujemy, otwieramy, przedzieramy, ubieramy się w nie. Atakują nas informacjami przy drogach, w sklepach, w biurach, na budynkach, w domach. Stworzone są z: papieru, kartonu, tworzyw, folii, szkła, tkanin, ceramiki, metalu. Jednymi się zachwycamy, inne nienawidzimy. Bez nich nie możemy jednak żyć. I jeszcze dodam, że wielu grafików je projektuje, a cała armia drukarzy wykonuje.  ...więcej


20 | 4 | 2020

Z serii "Co to?" – Inkunabuły i starodruki

Publikuje: Publishing School

Dziś na naszym blogu kolejny artykuł z serii " Co to?" – Tak zwykle pytają małe dzieci. I dobrze na tym wychodzą. – A zatem ruszamy... Zarówno inkunabuły jak i starodruki to książki, piękne książki! Warto o nich pamiętać, zwłaszcza projektując współczesne, interesujące publikacje. Takie, nie z masowej produkcji. Popatrzcie na zdjęcie obok. Ten wartościowy pod względem edytorskim i artystycznym egzemplarz wykonało współcześnie Wydawnictwo Artystyczne Kurtiak i Ley ze Szczecina (www.kurtiak-ley.pl). Czy nie chcielibyście dostać takiego prezentu?  ...więcej


13 | 4 | 2020

Brief – z serii "Dziwne słowa"

Publikuje: Publishing School

Brief to specyficzne "zamówienie" na kampanię reklamową. Bez niego obecnie nie może powstać reklama.

Najpierw klient kieruje do agencji reklamowej tzw. brief klienta. Zawiera on: cel jaki firma chce poprzez reklamę osiągnąć, krótki opis produktu, realia rynku, na którym działa firma, akceptowalny budżet kampanii oraz czas jej trwania. Na tej podstawie agencja tworzy profesjonalny i precyzyjny brief kreatywny.

W briefie kreatywnym koniecznie muszą się znaleźć: krótka w miarę obiektywna charakterystyka marki oraz produktu, opis sposobu jego sprzedaży, analiza konkurencji, trafna charakterystyka grupy lub grup docelowych, cel kampanii, styl kampanii, key-idea (koncepcja, pomysł na reklamę), obietnica, określenie pożądanej reakcji konsumenta na daną reklamę, zakreślony budżet, dobrane środki przekazu (media), timing czyli początek, przebieg i koniec kampanii przedstawiony na osi czasowej, ocena skuteczności kampanii (kryteria i narzędzia oceny).  ...więcej


1 2 3 4 5 .. 28

W Publishing School
uczymy zawodów, które umożliwiają pracę. – Przygotowujemy do niej praktycznie!

Stawiamy na komputery i warsztaty, wykłady są passe!

W sposobie nauczania kładziemy mocny akcent na wprowadzenie do zawodu tych, którzy nie mają jeszcze doświadczenia zawodowego.

Popatrz w przyszłość i zrealizuj marzenia o dobrej pracy! 

Tagi